streda, 8. júna 2016

Ružová Marfuška, alebo líčenie s lícenkou a rúžom Revolution :)


Ahojte :)

V dnešnom príspevku by som vám chcela ukázať líčenie, v ktorom použijem 2 produkty značky Makeup Revolution, ktoré ste mohli vidieť vo veľkom kozmetickom haule, v tomto príspevku. :)

Vyzvala som vás v ňom, aby ste sa kľudne vyjadrovali k tomu, na aký produkt by ste si radi prečítali bližšiu recenziu. :) A mám pocit, že najviac ste sa v komentári vyjadrovali k rúžu, lícenke, a takisto k púdru, na ktorý bude recenzia neskôr. :) 

Tento príspevok mal byť pôvodne iba na lícenku, pretože ma natoľko nadchla, že som vám o nej chcela hneď napísať, ale potom ma napadlo, že spojím toto líčenie aj s rúžom Revolution. :)

Je sranda, ako som si najskôr naniesla lícenku, ktorá bola sama o sebe výrazná, a potom ako som si dala rúž, tak úplne zanikla pri tej silnej farbe rúžu. :) Tak som si potom dala ešte viac lícenky, ako za normálnych okolností, ale na bežné nosenie by som asi túto kombináciu výraznej lícenky a výrazneho rúžu nezvolila, lebo zo mňa urobili Marfušku. :) Ale čo by človek nespravil pre účely blogu a recenzie. :)


Prvý dojem z rúžu Revolution Scandalous Shade, odtieň Crime bol taký rozpačitý. Naniesla som si ho na pery, a mala som pocit, že nie je veľmi sýty a krycí. Skôr som ho brala za taký balzám na pery s jemným zafarbením, keďže ešte aj vonia tak citrusovo. :) Neviem, či na ňom na povrchu bola nejaká vrstva "niečoho", ale ako som si ho nanášala teraz, tak mal naozaj krásnu sýtu farbu. :) Ja osobne mám rada občas takéto úlety v rúžoch, lebo stačí si dať len maskaru, poprípade linky a takéto výrazné pery, a vyzerá to skvelo. Hlavne teraz na leto. :) Takže čo sa týka rúžu, obstál celkom dobre. Trošku horšie je ale odličovanie, lebo dosť ťažko ide odlíčiť klasickou micelárkou...musela som použiť olejovú Garnier, s ktorou išiel pekne dolu aj zo záhybov pier.


Lícenka Revolution v odtieni Now!  bola však moja obľúbená už od prvého použitia. :) Odkedy som vybrala ten biely šťuplík, ktorý mi zabraňoval ľahkému otváraniu :D, tak sme sa skamošili ešte viac. :) Je to sypký produkt, ktorý ale vôbec nevytvára nejaký jemný poprašok. Je to krásne silná ružovo-broskyňová farba, ktorej jeden ťah štetcom úplne postačí. :) Drží na mieste, neopadáva,neotláča sa...aj s kvalitou aj s odtieňom tejto lícenky som veľmi spokojná a určite ju odporúčam, poprípade aj v iných odtieňoch vhodných pre váš typ pleti. :)


A na záver samotné líčenie s týmito produktami. :) Oči mám nalíčené iba bežne, tak ako som ich cez deň mala, pridala som iba lícenku a rúž. :)



Vyskúšali ste už niektorý z týchto produktov? Ako ste spokojné Vy? :) A používate vôbec lícenky pri svojom každodennom líčení, alebo len zriedka? :)

Majte sa pekne! :)



* Stále prebieha na blogu GIVEAWAY! :) *


23 komentárov:

  1. Od Makeup Revolution mám paletku so 100 odtieňmi a na to, že ju používam iba na nejaké špeciálne príležitosti, pretože do školy sa nelíčim, tak som s ňou veľmi spokojná. A tá lícenka vyzerá krááásne! Práve hľadám nejakú peknú na leto, tak možnože siahnem práve po tejto. ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. paletka so 100 tieňmi, fíha :)
      určite vyskúšaj, je naozaj skvelá a kvalitná :)

      Odstrániť
  2. Moc pěkné líčení, líbí se mi ta rtěnka!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc Ti to sluší :) Rtěnka má skvělou letní barvičku

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Veru ;) áno,tá farba je naozaj výrazná a na leto ako stvorená :)

      Odstrániť
  4. Tebe sa veľmi hodí ten rúž ja by som si ho nevedela na sebe ani predstaviť:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. prečo nie? :) vyskúšaj a možno budeš prekvapená :) sme rovnaké typy :) a ďakujem krásne :)

      Odstrániť
  5. uz budem musiet nieco od nich vyskusat vyzera na super veci :)
    galantosfun

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Odstín rtěnky je opravdu krásný, ale na mě malinko výraznější...:) tvářenky používám každý den a když nemám, dám si aspoň na líce tmavší vrstvu pudru... :)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj na mňa je malinko výrazný :D áno, tmavšia vrstva púdru je super náhrada,a aj vykontúruje :)

      Odstrániť
  7. Krásne líčenie a presne takú farbu rúžu hľadám! teraz viem od ktorej značky a v akom odtieni si ho môžem kúpiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti krásne :) určite odporúčam..a majú ho naj v iných výrazných farbách :)

      Odstrániť
  8. Rtěnka má nádhernou barvičku! Od této značky už ale jednu rtěnku mám a vůbec mi nevyhovuje, což je škoda, jinak bych si do drogerky došla pro tento odstín :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. do drogerky? u vás sa táto značka predáva v drogériach? tak to ako závidim! :)

      Odstrániť
  9. Rúž k pleti Ti sadol ako ... na šerbeľ ! perfektné ❤ . Pozývam na môj beauty blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hihi,som sa zasmiala :D ďakujem Lenka :) aj za tvoj komentár, aj za pozvanie na blog :) hneď idem mrknúť ;)

      Odstrániť
  10. This blush is wonderful and looks gorgeous on you! I love Makeup Revolution they have so many amazing products! You have a wonderful blog, would you like to follow each other?

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Hezké líčení :) já tu tvářenku měla, a byla jsem s ní hrozně spokojená, ale bohužel se mi rozbila a už jsem si novou nekoupila:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. pekné produkty a rúž ti veľmi pristane:)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Od MRL mám paletku matných stínů a jeden stín mono a jsem s nimi moc spokojená. Líčení ti moc sluší.

    OdpovedaťOdstrániť