štvrtok, 16. júna 2016

Pozdrav z Prahy + Súťaž s Mary Kay ! :)

Ahojte :) 

Tento príspevok bude veľmi stručný a len informačný. :)

V prvom rade vás zdravím z Prahy, kam sme s priateľom išli na trojdňový výlet. :) Už máme za sebou návštevu Starého mesta, a zajtra nás čaká Pražská ZOO, do ktorej sa neskutočne teším. :) Mám asi milión fotiek, z ktorých som pre vás niektoré vybrala. :)

 Starbucks - moja premiéra s ním, ale čo ja viem...nenadchol ma nejak :\ /// Detská radosť v najúžasnejšom hračkárstve Hamleys ! :D


 A druhá info :)

Ak sledujete môj blog, tak určite viete, že som sa mala možnosť v spolupráci s portálom kamzakrasou.sk a kozmetikou Mary Kay, zapojiť do súťaže o majsterku v kontúrovaní. :) Dostala som sa až do fináááále! :) A bola by som najvďačnejšia, ak by ste ma ešte poslednýkrát podporili like-om ! :)

Všetko čo stačí spraviť, je prejsť na TENTO LINK, a zahlasovať za mňa kliknutím na srdiečko. :) 


ĎAKUJEM ! :)

 Majte sa krásne ! :*


*Ešte týždeň sa môžete zapojiť do ružovej GIVEAWAY! :)*


6 komentárov:

  1. Jé taky jsem teď byla v praze :) pěkný fotky a doufám, že sis to tam užila :) Tess*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jé, no tak koukám, že sis to v Praze pořádně užívala :)) Já do Prahy jezdím často, ale je pravda, že v Zoo jsem ještě nebyla, to bych měla napravit :). A také ti přeju moc štěstí v soutěži :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jé, také jsem byla v Praze! :D Praha je krásná, rozhodně si to tam pořádně užij. Fotky jsou hezké. :)
    DENYII

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Peknučký článok :) Prahou miluje a vždy sa do nej veľmi rada vraciam :)
    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY : partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ďakujem vám krásne slečny :) bolo tam naozaj skvele!!!

    OdpovedaťOdstrániť