štvrtok, 30. júna 2016

Moja prvá objednávka zo ZOEVA ! Štetce ROSE GOLDEN Luxury set + letné líčenie :)

Ahojte :)

Pár dní som nepridala na blog príspevok, a to preto, lebo momentálne marodím s obviazanou nohou :\ A viete si predstaviť, ako sa mi po dňoch čakania a chodenia po lekároch, chcelo ešte pripravovať nejaký príspevok... :) 
O to viac si ale dám záležať na tomto príspevku, pretože sa z neho najviac najviac teším. :) Už dlhšiu dobu som zvažovala kúpu kozmetických štetcov, pretože mojich 5 pochabých staručkých štetcov, už nestačilo, a chcela som zainvestovať do kvalitnejších a takých, ktoré by mi vydržali dlho. :) 
Značku ZOEVA vám určite nemusím predstavovať nejak špeciálne, pretože na blogoch nájdete naozaj veľa recenzií na ich produkty. Ja som si takto čítala recenzie na ich štetce, ale vždy ma odradila ich cena, pretože táto značka patrí medzi tie pre mňa drahšie, a je mi ľúto dať viac peňazí za kozmetiku. Avšak, keď som uvidela set kozmetických štetcov Rose Golden, to bola láska na prvý pohľad! :) Musela som si ich objednať, ale keďže neboli dlho na sklade, čakala som na ne asi 3 týždne. Keď mi v utorok prišli, nevedela som ich pustiť z ruky!!! Sú proste TOP! :)


Štetce prišli krásne zabalené, s brožúrkou s popisom, na čo je ktorý štetec určený. Spolu s nimi bola aj nádherná hnedá taštička s ružovozlatým zipsom a nápisom, ktorá dokonale ladí s prevedením štetcov. Je dostatočne veľká, má vnútri ďalšie bočné vrecko a musím vyzdvihnúť, že zipsy boli zabalené vo fólii, takže všetko prišlo krásne a nepoškodené. :)
Rovnako dôkladne boli zabalené aj všetky štetce, takže nedošlo počas prepravy k žiadnemu poškodeniu. :)

 Tento set obsahuje 8 štetcov, v krásnom elegantnom tmavohnedo-zlatom prevedení. Myslím, že toto je kombinácia, ktorá ma nikdy neomrzí. Štetce sú precízne vyrobené, nič ma na nich neruší, nič im nemôžem vytknúť. Štetinky sú maximálne nahusto, sú neskutočne jemné, a líčiť sa s nimi je kozmetické nebo! :) Štetinky nevypadávajú, nestrapkajú sa do strán, držia na mieste, sú dokonalo strihané a naozaj tá jemnosť je niečo, čo som ešte nezažila. Napriek tomu sa s nimi ale skvele líči, pretože sú na husto.


Rozdelila by som ich na 2 časti: 4 štetce na tvár, a 4 na oči

Štetce určené na tvár majú kratšie, tučnejšie rúčky, čo som si myslela, že bude prekážka, ale práve naopak. Sú praktické a aj tak ich držím skôr pri štetinkách, takže aspoň tým zvyškom nebúcham o zrkadlo pri ktorom sa líčim. :) 

106 Powder - na púder
102 Silk finish - na makeup a tekuté produkty
110 Face shape - na kontúrovanie, formovanie tváre
127  Luxe sheer cheek - na lícenku, bronzer...


Štetce na oči majú už dlhšie, tenšie rúčky, ako väčšina kozmetických štetcov. :) Opäť sa aj s týmito úžasne pracuje, a naozaj zľahčujú celý proces líčenia. :)

227 Luxe soft definer - na očné tiene, tieňovanie
142 Concealer buffer - na korektor, rozjasňovač...
317 Wing liner - na očnú linku
231 Luxe petit crease - na očné tiene v záhybe oka


Tieto štetce odporúčam všetkými desiatimi ! :) Sú kvalitné, krásne prepracované a ako dlhodobá investícia určite skvele poslúžia. Zatiaľ som na nich nenašla žiadne negatívum, možno iba to, že keď prišli tak "smrdeli novotou", a ešte pre mňa to bola aj vyššia cena ( 79€ ). Ale oplatilo sa. :)

A takto vyzeralo moje prvé líčenie s týmito pomocníkmi ! :)


 Aké štetce na líčenie používate Vy? :) Zainvestovali ste do drahších kúskov, alebo Vám vystačia tie cenovo dostupnejšie? A čo vravíte na značku ZOEVA? Máte od nich nejaké iné produkty? :)

Majte sa krásne ! :) :*

*Vaša Veo

16 komentárov:

  1. Vydedukovala som to tak že su proste náádherné♥, raz bi som chcela takú sadu skúsiť ale kedže použijem sem tam tie 4štetce čo mám tak tieto chudiatka by mi len stáli asi lebo by som si ich hlavne šanovala:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to teda sú! :) a vieš ako mne bolo aj ľúto keď som ich použila prvýkrát? :) najradšej by som si ich len tak vystavila :D

      Odstrániť
    2. Ja by som ich asi každú chvíľu potom čistila aby boli stále take bielučké pekné až by som ich zodrala:))

      Odstrániť
  2. Ty jsou tak nádherné! ♥ Já už dlouho hledám nějaké štětce, jaké bych si koupila, protože ty, se kterými se líčím teď, už mají to nejlepší za sebou. Po štětcích od Zoevy tajně toužím, ale ta cena je vážně vysoká.. Ale zas na druhou stranu jak ty sama píšeš, je to investice do budoucna, tak ještě uvidím :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jasné, plánujem ich mať na dlhšiu dobu...a keď si vezmeš, že je ich 8, čo vychádza cca 10€ za jeden štetec, tak to ani nepríde tak veľa :) ešte si brúsim zuby aj na Eye set :)

      Odstrániť
  3. Tak ty jsou božské♥ Taky jednou plánuju zainvestovat do dražších štětců, ale vzhledem k tomu, že teď bydlím na dvou místech a při neustálých přesunech vždycky nějakou tu kosmetiku či štětce poztrácím nebo nějak poničím, tak momentálně preferuju takové ty levné kousky z EBAY, když se ztratí, nic se nestane...Ale už se nemůžu dočkat, až jednou budu bydlet ve vlastním a budu mít pořádný kosmetický koutek - nejlépe přes celý pokoj :D
    ...Instantní krása...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to je jasné, že sa ti to teraz veľmi neoplatí :) a o takom kútiku, a kozmetickom stole so zrkadlom túžim aj ja :)))

      Odstrániť
  4. Ahoj, stetce su uplne nadherne! Zavidim! Zoevu mam velmi rada a tiez mam od nich vyhliadnute nejake stetce. Su z tych drahsich, ale myslim, ze sa investicia urcite oplati! Skvela kupa :)

    http://beautyshopaholik.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj :) ďakujem za tvoj pekný komentár :) určite sa oplatia,sú super!

      Odstrániť
  5. Bo Zoeva stetcoch "slintam" uz dlhsie, len ta cena....ta cena

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj! ♥
    Moc děkuji za milý komentář na mém blogu :) Omlouvám se, že na něj odpovídám až teď, ale vůbec jsem neměla čas :( Mám velkou radost i za tebe, že jsi konečně štětce sehnala! Vypadají opravdu úžasně! ♥ Doufám, že mě se to také brzy poštěstí :) Také moc děkuji za odběr, moc si toho vážím :) Přeji ti, ať se ti noha brzy uzdraví :)
    Pauline♥
    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeej,to u teba som ich videla vo wishliste,že? :) to je milé..dúfam, že aj ty ich čoskoro budeš mať :)
      ďakujem pekne Pauline :)

      Odstrániť
  7. Zoeva je prostě číslo jedna! Štětce vypadají luxusně a i líčení se mi moc líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. to je niečo neskutočné tie štetce..závidím ti :)..ja mám teda doma len sadu na oči..ale strašne by som chcela celú sadu..len tá cena je zatiaľ pre mňa úplne mimo :D strašne veľa :/..snáď keď budem mať nejaký sviatok,alebo niečo tomu podobné možno konečne zainvestujem..:))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. to jsou krásky! také o nich už dlouho uvažuji :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja som dlho používala bežne dostupné štetce z DM - teda jeden... na make-up.=D Lenže ten pĺzol horšie ako naša mačka, tak som si povedala, že dobre, spravím prieskum a kúpim nejaký poriadny. Vtedy som natrafila na štetce Zoeva a hovorím si - to je môjho srdca šampión. Nakoniec som ho nekúpila, ale kúpila som jeden na make-up v Pupa Milano. Nebol úplne najlacnejší - 15 eur.... ale som s ním maximálne spokojná.=) Tieto sady od Zoeva sú prekrásne a všetky blogerky na ne pejú samé ódy... len ja popravde neviem, čo by som s toľkými štetcami robila. Možno v budúcnosti, keď sa zlepším v maľovaní sa príde na rad aj takáto sada.=D

    OdpovedaťOdstrániť