nedeľa, 19. júna 2016

Lacné, ale dobré ! Produkty za pár eur. :)

Ahojte :)

Nedávno som si prezerala nové príspevky blogov, ktoré sledujem, tak ako to robím skoro každé ráno, keď mám voľno a nikam sa neponáhľam. :) A všimla som si, že viac príspevkov po sebe, boli recenzie na produkty drahších kozmetických značiek. Nie že by ma takéto recenzie nezaujímali, ale oveľa radšej si prečítam recenziu na mne dostupnejšie, lacnejšie značky produktov, keďže viem, že Dior rúž, alebo Chanel makeup si asi v živote nebudem môcť dovoliť. :D

A popri tom, ako som tak premýšľala nad tým, že oveľa častejšie si čítam recenzie na lacnejšie produkty, napadlo ma napísať príspevok o dvoch produktoch, ktoré som si nedávno kúpila v drogérii. :) Boli fakt že extrémne lacné, a pritom po ich používaní som s nimi extrémne spokojná. :) 
Je to dôkaz toho, že nie všetko čo je drahé je dobré, a nie všetko čo je lacné je nekvalitné. Samozrejme, česť výnimkám. :)

1. GARNIER - Ultra DOUX šampón
Prvým produktom, ktorým som si kúpila nedávno, keď som hľadala nejaký pre mňa nový šampón za dostupnú cenu, je Garnier Ultra doux s pivnými kvasnicami a granátovým jablkom. :) Už som vyskúšala hádam všetky značky šampónov, ktoré sú v drogérke dostupné, a vždy keď si mám nejaký kúpiť, tak som zúfala, lebo všetky tie značky už poznám. Ale z tejto rady Ultra Doux som ešte nemala ani jeden. :) Myslím, že raz som si chcela kúpiť levanduľový...Tento ma zaujal práve zložením, a spomínanými pivnými kvasnicami. Bola som zvedavá, či budú v šampóne cítiť, a akú funkciu mi na vlasoch splnia. Našťastie som ale žiaden zápach z piva necítila, práveže naopak, šampón krásne vonia, sladko po granátovom jablku. Pivné kvasnice majú iba za úlohu vlasy posilniť a dodať objem, čo sa mi momentálne hodí, pretože mám pocit, že som mala poslednú dobu vlasy nejaké spľasnuté už na ďalší deň od umytia. Granátové jablko sľubuje revitalizáciu vlasov, ja by som skôr povedala, že dodáva krásny lesk. :) S týmto šampónom som nadmieru spokojná, vlasy mám po ňom krásne umyté, voňavé a lesklé. Objem, ktorý dodáva ale musím trošku "potlačiť" vyžehlením vlasov, lebo nemám rada až také "vybuchnuté vlasy" :D Ešte trošku by som vytkla konzistenciu, mám radšej také hustejšie šampóny, a tento je taký redší (uvidíte aj na fotke, ako rýchlo sa rozlial po ruke, a mala som čo robiť, aby som ho stihla odfotiť :) ). 
Objem: 400ml
Cena: 2,70 €


2. Balea Pflegecreme telový krém

Ach, tie ich Balea názvy, to je jedna tragédia, keď mám o nich písať. :D Nikdy to neviem prepísať...
Tento krém som videla niekde v časopise ako tip na nákup. Odfotila som si ho, a pri najbližšej návšteve drogérie som ho hodila do košíka. Mám rada veľké balenia krémov, aj keď viem, že ich asi nikdy úplne nespotrebujem. :) Tento telový krém obsahuje bambucké maslo, a je vhodný aj na tvár, aj na telo. Ošetruje pokožku, podporuje hydratáciu, a ochraňuje ju pred vysúšaním za každého počasia. Ja ho používam iba na tvár, aj napriek tomu, že je primárne telový. Čakala som totiž, že vďaka bambuckému maslu bude trošku hustejší, a na telo mám radšej hustejšie krémy. Konzistencia je ale celkom riedka, skoro až taká ako telové mlieko, biele a priehľadné. Také mi presne vyhovuje na tvár, pretože nemám rada husté krémy keď si ich mám rozotierať po tvári a dlho sa vstrebávajú. Tento vytvorí iba taký jemný film, ktorý sa po chvíľke vstrebe, a môžem sa ihneď nalíčiť, bez toho aby som sa bála, že sa po čase "prederie" z pod makeupu. :) A teraz k vôni, pri ktorej som mala rozporuplné pocity. :) Na prvé použitie mi voňal úplne ako klasická modrá Nivea. :) Potom som si ho dala na tvár a smrdel mi :D, ale postupne časom sa mi zase tá vôňa páči. :) Používam ho od zakúpenia každý deň, niekedy aj viackrát denne. :)
Objem: 250 ml
Cena: 1,20 €

Vľavo šampón Ultra doux //// Vpravo krém Balea


Máte tiež skúsenosť s produktami, ktoré boli lacné, a pritom dobré? :) A čo vravíte na drahšiu kozmetiku? Platíme si len za značku, alebo aj za lepšiu kvalitu? :)

 Ak sledujete môj blog, tak určite viete, že som sa mala možnosť v spolupráci s portálom kamzakrasou.sk a kozmetikou Mary Kay, zapojiť do súťaže o majsterku v kontúrovaní. :) Dostala som sa až do fináááále! :) A bola by som najvďačnejšia, ak by ste ma ešte poslednýkrát podporili like-om ! :)
Všetko čo stačí spraviť, je prejsť na TENTO LINK, a zahlasovať za mňa kliknutím na srdiečko. :)

    Majte sa krásne ! :-*

 *Ešte týždeň sa môžete zapojiť do ružovej GIVEAWAY! :)*
 

10 komentárov:

  1. Ja na ten telový krém pozerám v dm-ku už dosť dlhšie, ale stále som sa nerozhodla či ho kúpiť či nie :) Prv asi dopotrebujem doma viacero telových mliek a možno potom sa odhodlám :) Mňa často prekvapili práve produkty, ktoré boli lacnejšie a a veľmi sa osvedčili a noapak často drahšie produkty ma sklamali. Dnes mi príde, že ľudia si radšej kúpia trebárz známe dráhe značky napr. v prípade makeupu a kúpia si odtieň o 4 odtiene tmavší ako ich pleť akoby mali radšej zvoliť značku menej známu a zvoliť odtien podľa svojej pleti. Ale opäť je všetko veľmi individuálne niekde človek naozaj platí len za značku a drahé obaly a kvalita tam nie je. Niekde je to naopak. U mňa to platí tak ako aj v kozmetike tak aj v oblečení :) Drahé neznamená dobre a lacne neznamená zle.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky používám jenom tuto levnější kosmetiku a dá se s tim v pohodě vyžít :) úplně bez funkce to taky není, že jo :D


    eL blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som ten krém mala a musím povedať, že nedám dopustíť na krémy a sprchové gély od Baley :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sprcháče už veľmi od Baley nepoužívam, ale prešla som teraz na krémy a peeling :)

      Odstrániť
  4. telový krém balea vyzera dobre, a zase nie je to až take veľké balenie sú aj vačšie mne sa ich podarí minúť pokiaľ som s nejakým spokojná:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. väčšie by som už fakt neminula :D som zvedavá ako dlho mi vydrží toto :)

      Odstrániť
  5. Balea je má snad nejoblíbenější značka, mám doma pěknou sbírku! :D Takže za mě TOP ♥.

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tento šampón jsem si také jednou koupila, ale více mě oslovil od stejné řady, ale zelený.

    jennytailor

    OdpovedaťOdstrániť