štvrtok, 23. júna 2016

Farebné VIP raňajky s Mary Kay - novinky na leto 2016 :)

Ahojte :)

Ak sledujete môj Facebook alebo Instagram, tak už určite viete, že včera som sa zúčastnila stretnutia beauty blogeriek a redaktoriek, ktoré organizovala spoločnosť Mary Kay. :)

Stretnutie sa konalo v dopoludňajších hodinách v bratislavskom hoteli Holiday Inn, kde nám popri neskorých raňajkách boli predstavené novinky značky Mary Kay, na leto 2016. :)
Išlo o moje prvé blogerské stretnutie, a tak som si ho naozaj celé veľmi užívala, a ani neviem ako rýchlo mi prešiel čas. :)

Keď som vstúpila do miestnosti, privítali ma neskutočne sympatická Katarínka a Dominika, od ktorých som dostala pozvanie. :) Musím povedať, že vytvorili naozaj skvelú pohodovú atmosféru, vďaka ktorej som sa cítila naozaj uvoľnene a príjemne. :)
  
Kým sa čakalo na ostatné slečny, zamierila som ku stolom s občerstvením, kde bolo o naše brušká naozaj postarané. Taktiež sme každá ako malú pozornosť dostali krásny cupcake s logom Mary Kay. Bol nachystaný pri každom mieste, kde sme sedeli, spolu s papierom a perom na poznámky, a naozaj úžasným (!) ruksačikom, taktiež od Mary Kay, v ktorom nás čakali predstavované novinky produktov na leto 2016. :)

 Po malej chvíli sa už ku slovu dostali Katarínka s Dominikou, ktoré nám predstavili spomínané produkty, oboznámili nás o novinkách, o svojich skúsenostiach s nimi, charitatívnych aktivitách, pri ktorých som sa naozaj potešila, pretože spomeniem zo všetkých napríklad to, že z predaja rúžu Hearts Together,a plyšových tučniakov Miki a Kimi, prispieva Mary Kay detičkám z Občianskeho združenia Orin Panacea - Priatelia detskej onkológie, adoptovali si zvieratká v ZOO v Bratislave a Košiciach, zúčastňujú sa návštev v azylových domoch, vysádzajú stromčeky a mnoho ďalšieho dobrého a prospešného, čo je naozaj obdivuhodné! :) Ja ako fakt emotívny človek, som mala čo robiť... :D


 Po krátkom predstavení produktov a noviniek, nastala voľná diskusia a možnosť vyskúšať si nie len novinky Mary Kay, ale aj ostatné produkty, o ktorých nám porozprávala Dorotka, ktorá nás ochotne aj nalíčila a poradila ako produkty správne používať. :)


Ani sme sa nenazdali a čas tak plynul, že sme sa pomaličky rozpustili domov. Z tohto stretnutia som odchádzala s veľkým úsmevom na tvári, skvelou náladou a s ruksačikom plným nových produktov, o ktorých sa dozviete viac už čoskoro, a preto sledujte blog aj naďalej. :) 

Na záver by som sa chcela ešte raz poďakovať Katarínke a Dominike za pozvanie a skvelé dopoludnie, ktoré som takýmto spôsobom mohla stráviť, Dorotke za úžasnú energiu a jej šikovné ručičky (verím, že sme sa nevideli poslednýkrát :) ), a v neposlednom rade Monike z http://monicanoir.blogspot.sk/  , Vierke z http://mynewbeautybook.blogspot.sk/ , a Zuzke z http://suzzie-world.blogspot.sk/ s ktorými som prehodila pár slov a spoznala ich aj naživo a nie len cez blogový svet. :) 


Viac informácii a recenzie na novinky Mary Kay, už čoskoro na blogu. :) A máte sa teda na čo tešiť. ;)

 * Ešte stále sa môžete zapojiť do ružovej GIVEAWAY, a už v sobotu spoznáme 2 výherkyne ! :) *

Užívajte slnko, teplo, leto...a majte sa krásne ! :) 


*Veronika

17 komentárov:

  1. Vidím že si si to úplne užila, a tie dobroty no mňam:) Som zvedavá na produkty:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No super, parádne to muselo byť, určite ste si to poriadne užili :) Teším sa na recenzie ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. budú čoskoro ;) už poctivo testujem, aby som vedela dať čo najlepšiu recenziu na ne :)

      Odstrániť
  3. Hezky napsaný článek :)

    http://twolittleladies9.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To muselo být super, hned bych si dala všechny ty dobrutky :)
    BLOND SITE

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No pááni, tak to bych si teda taky nechala líbit :). Holky to moc krásně vymyslely a hezky se o vás postaraly - jako o královny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To zní jako krásné a pohodové setkání! Prostředí, všechno to jídlo a produkty vypadají dokonale :)


    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Akcia vyzerala skvelo! Mary Kay je naozaj super kozmetika :)
    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY: partofnicol.blogspot.sk :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krasne som zvedava na produkty este som od mary kay nic nemala
    galantosfun

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak to jídlo! Mňam! Moc bych si přála, aby se mi jednou také poštěstilo takovéto blogerské střetnutí :)
    InHotBlog

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Na akcii bolo naozaj výborne, veľmi rada som ťa spoznala osobne! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Aj ja som rada, že sme sa stretli :)) Akurát dnes som dávala recenziu na produkty, čo sme dostali, na blog, tak som sa potešila, že som natrafila na tvoj článok a pripomenula si to :) Musím aj ja slečny z Mary Kay pochváliť, na takýchto "raňajkách" som bola už viackrát a vždy je tam skvelá atmosféra :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to teda je :) teším sa na teba aj nabudúce :) a idem mrknúť tvoj príspevok :)

      Odstrániť