nedeľa, 8. mája 2016

Zeleno-žlté líčenie s Army paletkou od Miss Sporty !

Ahojte :)

Dnes je krásny slnečný deň, a ja som si pre vás pripravila trošku jemnejšie líčenie, a predsa v možno nie tak bežných farbách. :) Prvýkrát som vyskúšala paletku Miss Sporty Studio Colour Quattro eye shadow 412 Army Style Smoky , ktorú ste okrem iného, mohli vidieť v novinkách v TOMTO príspevku. :) 


Veľmi sa mi páči spojenie zelených očí so zeleno-žltými očnými tieňmi, navyše ak hádžu ešte trochu odlesky, tak ich používam aj na spodné viečko, namiesto linky. :) Tentokrát som nepoužila ani tekutú očnú linku, ani ceruzku, pretože som líčenie chcela zachovať prirodzenejšie. Naniesla som najskôr bledohnedý očný tieň na celé viečko, potom tmavozelený očný tieň do vonkajšieho kútika a do záhybu oka, a spolu som ich dôkladne zapracovala,aby nebolo vidieť prechody. Potom som naniesla žltý očný tieň do stredu oka, vklepkaním prstom. Opäť som všetky farby zapracovala. Nasledoval už len tmavozelený očný tieň na spodné viečko ako linka, ktorú som potiahla iba do cca. stredu oka. A nakoniec som naniesla jemnú vrstvu čiernej maskary.


Čo vravíte na takéto líčenie? Páči sa Vám? Nosíte ho aj Vy? :)

Nezabudnite ma odoberať na Instagrame, Facebooku a cez GFC :)  Všetko nájdete na boku blogu. :)


Pekný zvyšok víkendu Vám všetkým prajem :)

13 komentárov:

  1. Super líčení!!

    Www.italianfashionpasta.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ve%lmi krásne líčenie musím vyskúšať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skutočne veľmi pekné líčenie ☺ Krásne si to skombinovala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I keď na sebe skôr preferujem hnedé tiene, na druhých sa mi takéto farby neskutočne páčia! A toto vyzeral naozaj super ❤️

    OdpovedaťOdstrániť
  5. velmi ti to pristane, skvelé líčenie!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne, jemné líčenie :) Super! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. máš krásnu farbu očí <3 a takéto prirodzené jednoduché líčenie sa mi veľmi páči, sama väčšinou volím podobné odtiene keď si dávam tiene

    OdpovedaťOdstrániť