utorok, 24. mája 2016

Zamilovala som sa do INSTAGRAMU :) Prečo ma sledovať...?

Ahojte :)


Dnešný článok bude trošku odlišný od ostatných kozmetických. :) Chcela by som sa vám priznať k tomu, že som sa zamilovala do Instagramu! :D Ešte keď som si zakladala tento blog, tak som o ňom nechcela ani počuť. :) Zdalo sa mi to zbytočné, opäť niečo ďalšie, kde sa dajú hádzať fotky a nič viac...Vravela som si, že aj tak veľmi nefotím, a nebudem tam mať čo postovať. Nakoniec som sa k tomu ale nejak dostala, vytvorila som si účet, a potom to začalo. :) Začala som fotiť všeličo možné, už len preto, že som chcela fotku hodiť na Instagram. :D A potom sa to ani nezdalo, koľko som tam toho už nahádzala. :) 

Môj Instagram by mal hlavne súvisieť s blogom (aby vám nič neuniklo :) ), ale aj ako také nahliadnutie do môjho súkromného života, aj keď ešte sa tomu trošku bránim a pridávam skôr také "neškodné" fotky. :)

Ak ma teda budete sledovať na INSTAGRAME TU , dozviete sa aj niečo takéto... :)

 ...kam chodím na výlety počas voľných dní :)

 ...ako sa stravujem :)

 ...uvidíte moje kadejaké líčenia :)
 
 ...pripomeniem vám najnovšie príspevky na blogu :)

...a selfie samozrejme nemôžu chýbať :)


Máte tiež účet na Instagrame? :) Tiež ste sa na neho tak namotali a zaradili ste ho medzi vaše každodenné aktivity? Budem rada, ak kliknete na sledovanie, a ja Vás budem veľmi rada sledovať tiež. :)

Majte krásny deň ! :-*


* Rada by som Vám ešte pripomenula, že pri 33 odberateľoch blogu, pre Vás chystám peknú Giveaway !  :) *

13 komentárov:

  1. Určitě mrknu na Tvůj Instagram, je to taková má snad největší závislačina. Úplně ho zbožňuji :D.
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na poslednej selfie máš krásny náhrdelník :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja ťa už sledujem. Inak ja som tiež tak začínala s instagramom, že mi to prišlo ako zbytočnosť a akosi som nechápala celu tu podstatu toho. Nevedela som, čo tam dat, aké foto, ale ono to postupne prišlo a človek sa do toho zamiluje, lajkuje fotky, a vie aj aké fotky pridávať, ako ich upravit atd.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pěkné fotky :) já jsem měla podobný názor jako ty, ale před nenávnem jsem si ho založila a docela se mi to líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Máš krásny Instagram! ♥ Sledujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvelé fotky! Ja vždy na insta sledujem rada jedlo a fotky z ciest :)

    OdpovedaťOdstrániť