štvrtok, 19. mája 2016

Prekvapenia a sklamania v kozmetike - MÁJ

Ahojte :)


Nedávno som si uvedomila, že prešiel mesiac od môjho návratu k blogovaniu. Tak ten čas letí, a preto dnešný príspevok bude o prekvapeniach a sklamaniach v kozmetike za mesiac máj. :) Tento typ príspevku som písala už na začiatku, a za mesiac apríl si ho môžete pozrieť TU :) 

Poďme sa pozrieť, čo ma príjemne a menej príjemne potešilo z noviniek za máj. :)

PREKVAPENIE č.1 :

Balea maska na vlasy pre hodvábny lesk Frangipani & perla

Túto masku som si kúpila úplnou náhodou, keď som čakala na priateľa a z dlhej chvíle som zbehla do dm-ky. Asi prvýkrát som si prezerala produkt po produkte, a narazila som na túto masku, ktorá ma zaujala najskôr balením, potom zvedavosťou a chuťou ju vyskúšať, a keď som ovoňala iné produkty z tejto rady, tak sa mi zapáčila aj netradičná vôňa. :) Maska sľubuje hodvábne lesklé vlasy, ľahké rozčesávanie a vláčnosť vlasov. Musím povedať, že všetky tieto sľuby aj splnila. :) Nanášam si ju po umytí vlasov, klasicky po šampóne, nechám 2-3 min pôsobiť, a opláchnem. Nevýhodou je možno len to, že ju treba dlhšie splachovať, pretože je taká krémovejšia. Má príjemnú kvetinovo-krémovú vôňu (až pri nej som zistila, že frangipani je kvietok :) ), ktorá sa drží vo vlasoch aj po vysušení. Napriek dodaniu lesku, vlasy príliš nemastí, ale sú po nej hebké a lesklé. :)

Objem: 200 ml
Cena: cca 2 €


 PREKVAPENIE č.2 :

Rimmel Natural Bronzer 022 Sun bronze

Tento bronzer ste si mohli všimnúť v príspevku o nákupoch z dm-ky, v tomto príspevku. :) Zaujal ma hlavne textúrou slnka, a jemnými trblietkami. Tým že sa už pomaličky blíži leto, rátala som s ním aj do budúcna na opálenú pleť. :) Obľúbila som si ho však natoľko, že ho používam pravidelne aj v týchto dňoch. :) Púder sľubuje prirodzený vzhľad slnkom pobozkanej pleti, zamatovú textúru, a je vodeodolný s SPF faktorom 15. Mne veľmi vyhovuje aj odtieň tohto bronzera, a tak isto aj nanášanie. Vôbec nepráší, neotiera sa, nepadá, a vydrží celý deň tam, kde som ho ráno naniesla. Pekne sa s ním pracuje aj pri kontúrovaní pleti, a dodáva jej naozaj taký opálený nádych. Jediné čo sa mi nepáči na tomto bronzeri je balenie. Vrchná časť je plastová, a príde mi trošku taká lacná, a aj otváranie mohlo byť vymyslené trošku dôkladnejšie. :) 

Obsah: 14 g
Cena: 3 €


SKLAMANIE č.1 :

Catrice Eyeliner Pen 010 Black 

Túto očnú linku v pere mám už dlhšie, ale musela som o nej napísať teraz, pretože ma to možno prinúti sa jej zbaviť nadobro. Vždy mi je ľúto vyhodiť veci, ktoré mi nesadnú, a tak ich občas použijem opakovane, a potom si nadávam prečo to používam, keď viem, že je to na nič. :) Máte takú vlastnosť aj vy? :) Táto linka vyzerá na prvý pohľad tak pekne: praktické balenie, pekný obal, dobrý koniec na nanášanie...ale práve pri nanášaní je problém. Je strašne riedka, tá náplň z nej doslova vyteká, a nedá sa nejak kontrolovať koľko si jej nanesiete. Podľa mňa je robenie liniek na oku hotová maturita, a potrebujeme k tomu čo najlepšie produkty na pomoc, takže tým, že toto mi robenie liniek ešte sťažuje, je to pre mňa nevyhovujúci produkt. Rozteká sa do strán ( môžete vidieť aj na fotke), otláča sa a otiera o horné viečko, a dokonca niekedy sa z nejakej časti aj stratí.. :( Nemám bohužiaľ asi žiadne pozitívum. A to je na nej napísané "extra longlasting....for precise line" No neviem...

Objem: 1 ml
Cena: cca 3 €


 SKLAMANIE č.2:

L´oréal Vyživujúce odličovacie olejové mlieko

Tak ma bolí, že musím písať negatívnu recenziu na L´oréal ! Je to moja obľúbená značka, a s o to väčšou chuťou a radosťou som si kupovala túto novinku: Odličovacie mlieko z rady Extraordinary Oil. Potrebovala som micelárku, avšak keď som uvidela túto novinku, povedala som si, že skúsim pre zmenu odličovacie mlieko. V ponuke boli ešte ďalšie produkty z tejto rady, ale už si veľmi nepamätám aké presne (myslím, že nejaké tonikum). Posledné dni som zaťažená na produkty s obsahom olejov, a preto som do prvého skúšania išla s veľkým nadšením. To ale opadlo hneď. Na odličovací tampón som musela naniesť mlieko x-krát, pretože sa veľmi rýchlo vstrebávalo, pričom odlíčená som bola minimálne. Čo sa týka riasenky, tá nešla skoro vôbec dolu, odlíčilo mi iba makeup a pleť okolo očí, tak divne zadrhávala, tak som naniesla ešte na ďalší tampónik, a potom som to vzdala a doodličovala som sa klasicky micelárkou. Za mňa tento produkt nesplnil, to čo som očakávala. Sľubuje jemné odlíčenie makeupu, okamžitý príjemný pocit, hebkú a žiariacu pleť. Vraj po pravidelnom používaní by mala byť pleť rozžiarená a jasná. To môžem ešte sledovať, avšak na účel odličovania mi toto mliečko nebude slúžiť. Používam ho na dokončenie už odlíčenej pleti, alebo len cez deň, keď mám suchú pleť, tak aby som ju trošku premastila a očistila. Ako pozitívum je vôňa a konzistencia.

Objem: 200 ml
Cena: 5 €



 Čo si myslíte Vy o týchto produktoch? :) Máte rovnakú skúsenosť, alebo práve opačnú? Budem veľmi rada, za všetky Vaše skvelé komentáre. :) 

Chcela by som sa Vám ešte poďakovať za úžasných 30 odberateľov blogu ! Za mesiac blogovania je to pre mňa obrovská radosť, úspech a som veľmi vďačná! :) 
Pri počte 33 odberateľov pre Vás chystám malú súťaž ako poďakovanie, tak sa môžete tešiť. :)


* Nezabudnite ma odoberať na Instagrame, Facebooku a cez GFC :)  Všetko nájdete na boku blogu a dozviete sa aj všeličo iné, ako tu na blogu. :)


Krásny večer a víkend, pretože štvrtok je už malý piatok. :) :-*

8 komentárov:

  1. Tú masku určite vyskúšam! :) Inak, môžem ti odporučiť bronzer od Mary Kay, ja ho mám už nejaký ten čas a je úplne dokonalý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekný článok a fotky :) Tú Balea masku mám tiež rada a Catrice linku by som tiež dala do sklamaní, mne sa s ňou stalo, že po niekoľkých (málo) nalíčeniach sa mi špička rozstrapkala a linka akoby uschla a už sa nedala prakticky použiť :(
    Candy Grant

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jak máš tu masku na vlasy od Baley, tak já měla kondicionér a byl bezvadnej, vlasy jsem po něm měla hladký a lesklý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tu masku musím vyzkoušet, rozhodla jsem se totiž dát konečně do pořádku svoje vlasy :-) Linka na oči je opravdu zklamání
    Jsi krasna

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ten bronzer som mala a bola som spokojna :)) a k tym linkam je tazke niekedy najst dobru :) moj top favorit je od L'Oreal ... ale mam teraz od catrice inu s takym dlhsim aplikatorom a je v pohodicke :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pěkný článek :) ten bronzer vypadá zajímavě :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Rimmel bronzer mám tiež a som s ním tiež veľmi spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja sa pridavam tiez k tym co maju bronzer a suhlas, je super :)

    Pozyvam na letnu GIVEAWAY, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/05/rexona-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť