utorok, 3. mája 2016

Novinky z dm-ky - MÁJ

 Ahojte :)


Pekný večer všetkým :)
Dnes som bola po dlhej dobe v dm-ke za odmenu :) Povedala som si, že sa idem odmeniť kozmetikou, a skoro vôbec som nevedela, čo si chcem kúpiť. Bola som tam asi pol hodinu, prechádzala som sa, pozerala som do všetkých regálov dôkladne, a vyberala som si, čo mi padlo do oka, a čo by som si možno za iných okolností ani nekúpila. :) Zistila som, že mám na club kartičke cez 250 bodov, tak som si vytlačila všetky možné kupóny a knižku, a začal sa nákup. :)

1. 

Nivea sprchový gél Creme Care / Nivea deodorant Protect and Care / Nivea sprchový gél Supreme touch
Využila som zľavový kupón -25% na všetku kozmetiku značky Nivea, a kúpila som si môj obľúbený sprchový gél a dezodorant, ktoré sú krásne krémové a pekne voňajú, a ako novinku pre mňa, som hodila do košíka sprchový gél Supreme Touch, ktorý ma zaujal taktiež vôňou, a tým, že by mal mať jemne olejové zloženie. :)


2.

L´oréal Studio Line Silk and Gloss fixing spray 6
Ďalej do môjho nákupného košíka putoval lak na vlasy, ktorý používam zriedka, ale keď už si mám nejaký kúpiť, tak dávam prednosť značke L´oréal. :)


 3.

L´oréal True Match make-up 3 Beige Rose / Rimmel Natural Bronzer 022 Sun Bronze
Pokračovala som s náročnejšou úlohou - nájsť dobrý make-up a bronzer. :) V zľavovej knižke som mala kupón na make-up True Match, tak som ho vyskúšala, a zaujala ma jeho pekná konzistencia, ktorá je jemne krémová, a dúfam, že bude aj na pleti pôsobiť tak jemne a prirodzene. Po ňom putoval do košíka bronzer Rimmel, ktorý sa mi zapáčil jemnými trblietkami, ktoré by mohli pleť pekne rozjasniť. :) Uvidíme :)



4.

Miss Sporty Studio Colour Quattro eye shadow 412 Army Style Smoky / Essence očné tiene 03 rosie flamingo, 21 keep calm and berry on, 04 i´m blushing / Miss Sporty Fabulous Eyes Glossy Shadow 160 peanut butter, 170 strawberry coulis
Keď som pred 2 rokmi skončila s blogovaním, nelíčila som sa už tak výrazne, a svoju zbierku očných tieňov som pretriedila, porozdávala, upratala...a tak mi chýbali nejaké iné farbičky ako nude, ktoré používam bežne. Hodila som do košíka paletku 4 očných tieňov Miss Sporty, tri mono tiene Essence, a pre mňa novinku - očné tiene v ceruzke od Miss Sporty, ktoré ma najskôr nezaujali, ale potom som ich vyskúšala, a sú krásne pigmentované, a už teraz sa teším ako ich vyskúšam. :) 


5. 

L´oréal Sublime Sun opaľovací pleťový krém SPF 30
Tento krém som dostala pri pokladni ako darček. :) Takýto vysoký ochranný faktor nepoužívam, pretože som tmavší typ, ale určite s ním niekomu spravím radosť. :)



 Suma celého nákupu: 28 € 
Ušetrené na kupónoch : -16 € 

Máte niektorý z týchto produktov doma? Ako ste spokojné? 
Prajete si na niektorý produkt recenziu? :) 
Využívate na nákup v DM zľavové kupóny za nazbierané body? :)


Nezabudnite ma odoberať na Instagrame, Facebooku a cez GFC :)  Všetko nájdete na boku blogu. :)

 Prajem Vám krásny večer a úspešný týždeň ! :)

8 komentárov:

  1. Krásne novinky :) Akurát som si spomenula že si už aj ja musím zaobstarať krém na opaľovanie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc pěkné novinky, nejvíc mě zaujaly věcičky od Essence :)
    Lovies 47

    GIVEAWAY o kosmetiku SOAPHORIA

    OdpovedaťOdstrániť
  3. si spokojná s loreal true match ? :) ..veľmi ma zaujíma názor na tento makeup, pretože v starom balení som ho milovala a teraz keď je v tom novom som z neho akási sklamaná ..:/ ale,možno,že je to len mnou..:)

    BeautyMuffin

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite bude recenzia :) dnes som ho skúšala prvý krát a zatiaľ celkom spokojnosť

      Odstrániť
  4. Make up od Lorealu jsem si teď pořídila taky, měli ho v Tetě asi za 120 Kč, no nekup to :) A musím uznat, že je opravdu moc příjemný - jen já bych uvítala ještě o něco lepší krytí... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veľmi pekný článok a taký kreém od Loreal by potešil aj mňa keby ho dostanem zadarmo :) A tie mono očné tiede od Essence vyzerajú veľmi dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Z DM mi chodí slevové kuponky a už jsem je i párkrát využila :) Naposledy slevu na tělové mléko z nové řady Enja od Dermacolu :). A líbí se mi oční stíny v tužce. Já mám doma od Oriflame a používám je skoro denně moc ráda :)

    OdpovedaťOdstrániť