sobota, 14. mája 2016

Líčenie: Neónové očné linky? Prečo nie...? :)

Ahojte :) 

Nedávno som v dm-ke natrafila na očné linky Miss Sporty, ktoré mi potiahli oči hlavne tým, že majú naozaj netradičnú farbu. :) Vedľa klasickej čiernej a hnedej boli tieto neónové: 003 Glowy Pink a 004 Neon Yellow :) Najskôr som si povedala, že "preboha, kde toto budem nosiť ?! :)", ale to by som nebola ja, keby som sa nesnažila prísť na to, ako sa to dá. :) 

V hlave mi začali behať nápady, ako by sa aj takáto očná linka dala nakombinovať tak, aby bola vhodná na vôbec nejakú príležitosť. :D A v tom mi napadol letný festival! :) Tam je predsa dovolené všetko, a k bláznivému festivalovému oblečeniu, treba doladiť aj make-up, ktorý tiež vyzerá inak ako v bežné dni. :)

 003 Glowy Pink
Pri prvej ružovej linke, som použila jemné bledoružové očné tiene do vnútorného kútika oka, a tmavší ružový očný tieň do záhybu oka. Potom som ružovú linku viedla klasicky po celej dĺžke oka, avšak trošku v hrubšom, pretože som chcela pod ňu viesť ešte klasickú čiernu, aby to tak nekričalo. :) Ako spodnú linku som použila rovnaký tieň ako v záhybe oka,trošku zmiešaný s čiernou ceruzkou. Už len zakončiť čiernou maskarou a hotovo. :)

  004 Neon Yellow
Pri neónovej žltej linke som postupovala rovnako. Tiež som ju spojila s klasickou čiernou linkou, avšak tiene som použila zlaté a do záhybu oka hnedé. Na spodné viečko som použila zlatý tieň do vnútorného kútika oka, a čiernu ceruzku, ktorú som jemne rozmazala. :)

Mini recenzia:
Čo sa týka kvality týchto očných liniek, mohli by byť viac sýte a farebné. Sú celkom také "vodové" a treba dať viac vrstiev, aby bola farba sýta. Lenže tým ako dávate viac vrstiev, tvoria sa ryhy, ktoré vyzerajú nepekne. Narába sa s nimi ale celkom dobre, výdrž je tiež v poriadku a vôbec sa neotláčajú, pretože skvele zaschnú. Myslím, že za 2 € niečo, je to úmerne aj kvalite, a na naozaj zriedkavé používanie úplne postačia. :) 

 Čo vravíte na takéto farebné očné linky? Páčia sa Vám? Trúfli by ste si ich nosiť aj na bežné nosenie, alebo skôr na party, festival...? :)

* Nezabudnite ma odoberať na Instagrame, Facebooku a cez GFC :)  Všetko nájdete na boku blogu a dozviete sa aj všeličo iné ako tu na blogu. :)


 Krásny víkend všetkým ! :)

22 komentárov:

  1. Priznám sa, že keď takéto farby uvidím v obchode, tak mám chuť zutekať, pretože si neviem predstaviť, že by sa s nimi niekto nalíčil. Keď však vidím efekt na očiach poprípade samotný make-up u blogeriek, tak svoj názor zmením a mám chuť si takéto farbičky zakúpiť.

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Neskutočne krásna kombinácia ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. za mňa jednoznačne áno :) na leto sú takéto linky super, ja si niekedy robím klasickú čiernu a nad to zelenú alebo modrú

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherná kombinácia :) Ja by som však nemala trpezlivosť so spomínaným vrstvením a preto si budem musieť počkať na značku, ktorá by vyhovela mojim náročným požiadavkám, heh. Kika – Blog for smile

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Miluji barevné linky a tyto vypadají naprosto božsky! :) Avšak netuším, jestli bych to zvládla tak krásně namalovat :D. Povedené ♥.
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vypadají krásně. Taky bych se toho celkem bála, jak je použít, ale teď vidím, že celkem snadno a vypadá to krásně. :)
    KattyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ta růžová vypadá krásně! Moc se Ti líčení povedlo :) Já tak tak zvládnu nanést obyčejné černé linky, takže na barevné bych si asi netroufla, ale pokud to někdo umí, tak proč ne :)

    Piosek

    OdpovedaťOdstrániť
  8. s tým nanášaním bol celkom problém, tým že sú tieto linky málo "pigmentované" ,a treba naniesť aj 3 vrstvy, nedá sa to v jednom ťahu :/ ďakujem za všetky vaše pochvaly :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  9. už veľa krát som rozmýšľala nad kúpou nejakých farebných liniek..ale stále nemám odvahu..bojím sa,že by som ich nevyužila :)..inak skúsila si linky zafixovať ešte podobným alebo takým istým tieňom ako linka? ..možno by bola farba intenzívnejšia :) ..ale síce ako si spomínala za tie 2€ si myslím,že na to používanie raz za čas..to asi ani nie je až také potrebné :)

    BeautyMuffin

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no presne Kristin...to som si aj povedala, že nebudem špekulovať :) ale nabudúce si na to spomeniem a vyskúšam :) ďakujem ;)

      Odstrániť
  10. Koukala jsem na ně a nějak mě neoslovily, ale takhle nalíčené vypadají skvěle! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Vypadají na očích moc pěkně a takhle dvoubarevně jsi to skvěle vymyslela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. vyzera to skvele skoda ze ja taketo veci neviem nosit
    very beautiful

    galantosfun

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Vyzerajú dokonalo :) Na sezónne používanie počas letných festivalov a podobne sú ako stvorené. Len teraz neviem, ktorú farbu si kúpiť :)

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Teda máš můj obdiv, umíš si udělat nádherné linky a moc se mi líbí ta růžová!
    Beauty by K. - aktuálně probíhá narozeninová soutěž!

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Já mám ráda linky :) nosím teda jen černé a dřív jsem nosila zlaté, ale toto je pecka ! Jen bych to asi neuměla tak hezky sladit :) Tess*

    OdpovedaťOdstrániť
  16. ze staré kolekce od Miss Sporty jsem úplnou náhodou sehnala barvy 010 Gold Addict a 013 Purple Hit. Výdrž mají bezva, dávám je pod vnější okraj černé linky, kterou si kreslím k řasám nebo mezi dvě menší linky na stejném méstě, vyniknou jen ocásky a obmění to líčení :). Výdrž je v pohodě, akorát hrot u fialové se mi rozjet a není tak přesný. Ale za nějakých 50 korun, jsem čekala horší :))
    Esthe Jones

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Aaach, ta žlutá vypadá božsky! Kéž bych taky tak uměla kreslit linky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Barevné linky mám moc ráda a na moje NYX linky v odstínu BLOSSOM a FIRE nedám dopustit. Jsou boží :)

    Petra Bartáková

    OdpovedaťOdstrániť