štvrtok, 12. mája 2016

L´oréal - tekutý make-up True match

Ahojte :) 

Dnes som si pre vás pripravila recenziu na tekutý make-up True Match, ktorý ste mohli vidieť v nákupoch z dm-ky v TOMTO príspevku. :) Viaceré ste sa ma pýtali v komentároch ako som s ním spokojná, písali ste, že máte nie až tak dobrú skúsenosť, a potom som si aj na viacerých blogoch čítala také rozdielne názory na neho, tak ak vás zaujíma, ako som s ním spokojná ja, nech sa páči, tu je recenzia :)


K tomuto make-upu som prišla chtiac-nechtiac, keďže som naozaj dlhú dobu používala stále jeden a ten istý make-up od Catrice All Matt, ktorý môžete vidieť zatiaľ v každom doterajšom líčení na blogu. :) Avšak prestali mi vyrábať môj odtieň a nahradili ho iným, ktorý mi až tak nevyhovoval, a tak som bola nútená hľadať nový make-up. Určite viete, aký je to náročný boj... :) Ale na počudovanie som dopadla asi najlepšie ako sa dalo. :)


Vybrala som sa do drogérie, a v zľavovej knižke som narazila na tento make-up True Match, ktorý bol z cca 14€ zlacený na 7 €. Mali k dispozícii dva odtiene, 5 a 3, a keďže 5 bol asi v takom odtieni, ako keď som v auguste opálená po celom lete :) , tak som si vybrala odtieň 3-Beige Rose, v ktorom mám asi všetky svoje produkty.

Čo make-up sľubuje, a čo naozaj spĺňa?
Tento tekutý make-up má za úlohu zjednotiť a zdokonaliť pleť, prispôsobiť sa vašej pleti, perfektne kryť, 24h hydratovať a má SPF faktor 17.
A musím povedať, že všetko potrebné mi splnil nad očakávania! Keď som si ho dávala prvýkrát, bola som celkom zaskočená tým, aký je riedky. Používala som doteraz hustejšie make-upy, a nad týmto som zo začiatku ohŕňala nos, že toto asi nebude dobré... Opak bol pravdou. Na to aký je lahunký, jemný a nezaťažujúci, perfektne sadne na pleť!, zakryje jemné nedostatky pleti a naozaj ju tak pekne zjednotí, že som mala pocit ako keby som si klikla v počítači na nejaký filter. :D Naozaj som si nemyslela, že takto skvele môže make-up sadnúť a tak rozjasniť pleť! Žiadne drolenie, fľaky, mapy na tvári...Čo sa týka zmatnenia, nepovedala by som, že zmatňuje, ale skôr robí pleť takú zamatovú. Keď si ho otočíte proti svetlu, uvidíte v ňom také malé ružovo-zlaté pigmenty, ale nemusíte sa báť nejakého trblietania. Slúžia naozaj iba na zamatovejšiu pleť, ktorá pôsobí prirodzene. :)


Nádobka je pekná, sklenená, klasická s pumpičkou, tak som zvedavá, ako sa z nej bude make-up pumpovať, keď ho bude menej, keďže mám celkom zlú skúsenosť s inými, že mi vyšplechli až na tričko. Zatiaľ sa aplikuje dobre, a na jedno stlačenie vyjde menšie množstvo, takže to nepreženiete. :) A to je ďalšia vec, ktorá ma prekvapila, že stačia 2 pumpičky make-upu a natriem si celú tvár. :) Lepšie sa mi nanáša prstami, tým že je taký tekutejší. Štetcom sa mi ho nepodarilo tak pekne zapracovať. 

Objem : 30ml
Cena: 14 € (bežná cena), 7 € (cena po zľave)

Pre lepšie zobrazenie fotiek stačí kliknúť :)

Za mňa má tento make-up palec hore, pretože je to asi najlepší make-up, aký som doteraz používala, a som prekvapená s niektorých negatívnych recenzií a názorov, že nesadol, robil fľaky, oxidoval...lebo na mojej tvári vydrží tak ako ho nanesiem skoro celý deň (sem-tam sa samozrejme musím prepúdrovať). :)
Ak ste zvedavé aj na kompletné líčenie s použitím tohto make-upu, tak ma určite sledujte, pretože ho budem odteraz často používať pri líčeniach. :) 

Máte skúsenosť s týmto make-upom? Aký je Váš názor? Máte nejaký dlhodobo obľúbený produkt, ktorý si kupujete opakovane? Alebo, stalo sa Vám niekedy, že by Váš obľúbený produkt prestali vyrábať? :)
Budem sa tešiť na všetky Vaše skvelé komentáre. :)

Krásny zvyšok dňa prajem ! :-*


* Nezabudnite ma odoberať na Instagrame, Facebooku a cez GFC :)  Všetko nájdete na boku blogu a dozviete sa aj všeličo iné ako tu na blogu. :)

7 komentárov:

  1. Musím jenom souhlasit, prsty se mi také nanaší lépe než štětcem, přijde mi, že to prostě štětcem není úplně ono.. Ale líbí se mi, jak je lehký :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerá úžasne na pokožke! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekná recenzia a makeup vyzerá vážne dobre :) Určite nad ním pouvažujem keď sa mi môj starý makeup minie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pôsobí veľmi príjemne, asi sa naň v drogérii pozriem :) Chválim recenziu ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dobrá recenzia, super, že ti sadol :) ja som si ho kvôli dobrým ohlasom kúpila, no žiaľ na mne oxidoval. Skúšala som aj rôzne krémy aj rôzne podkladové bázy a stále rovnaký výsledok :(
    Drews Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja som si ho oblubila tiez, cely som ho uz ale spotrebovala a zrejme si ho kupim znova :) na drogerkovy makeup fakt top!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. pre mna je toto asi naj makeup. Dlho som nevedela nájsť žiadny, čo by mi sadol, ale tento ked som objavila, tak som bola max. spokojna.

    OdpovedaťOdstrániť