pondelok, 30. mája 2016

Líčenie s paletkou Makeup Revolution - Flawless

Ahojte :) 


Pred pár dňami som si objednala zo stránky parfums.sk pár produktov značky Makeup Revolution. Už som ju dlhšie sledovala na blogoch, a veľmi som ju chcela vyskúšať, pretože majú veľmi pekné produkty, úžasné balenia, a ako som zistila, tak aj skvelé ceny! :) 

Objednala som si okrem iného aj paletku očných tieňov Flawless, pretože mi takáto nejaká paletka neutrálnych tieňov chýbala. Čo ma prekvapilo, prišla v krásnom balení! :) V zlatej papierovej krabičke, a vo vnútri bola ešte zabalená vo fólii. To spracovanie sa mi veľmi veľmi páči, pretože na všetkých tieňoch je ešte aj názov, ako sa volajú, a tak vám budem môcť presne napísať, ktoré som použila. :) Aj keď človek, ktorý vymýšľal tie názvy mám môj obdiv, lebo toľko názvov vymyslieť na farby je neuveriteľné. :D Medzi moje obľúbené názvy patrí aj Gold Digger :D Tiene sú rozdelené na matné a na trblietavé, a napriek tomu, že trošku prášia pri aplikovaní, tak majú peknú sýtosť a pekne sa tieňujú na oku. :) 


Líčenie, do ktorého som sa ako do prvého s touto paletkou pustila, je trošku výraznejšie. Zvolila som zemité farby na vrchné viečko, a netradične aj farebnú spodnú linku. :) Pre lepšie zobrazenie názvov jednotlivých tieňov, kliknite na fotku pre zväčšenie a zostrenie. :)

1. Na vrchné viečko som použila tieň Uncover na celé viečko, do stredu som vklepkala prstom úžasný odtieň Molton Chocolate, a do vonkajšieho kútika oka som použila tieň Night, ktorý som pekne rozblendila do stratena aj do záhybu oka. :)

2. Na spodné viečko som použila modrý tieň Blue Stars, ktorý má jemné odlesky na svetle, ale pri tom nie je až tak nápadný, čo sa mi ako náhrada bežnej čiernej linky celkom páči. :) 

3. Do vnútorného kútika som ešte použila trošku tieňu Highlite na rozjasnenie. :)

4. Na záver som už len použila čiernu tekutú linku na horné viečko, taktiež od kozmetiky Makeup Revolution. Zvolila som vode-odolnú, aby sa mi neotierala o hornú časť viečka počas tohto tepla. :) A všetko som zakončila čiernou maskarou. :)



 Čo vravíte na takéto líčenie? :) Páči sa Vám? :) Používate tiež na spodné viečko niekedy farebný tieň? :)


Teším sa na všetky Vaše komentáre. :)

*Ešte stále prebieha na blogu GIVEAWAY ! :)

Majte krásny a úspešný týždeň ! :)

18 komentárov:

  1. Krásne líčenie :) Mojou srdcovkou je paletka Mermaids Forever. Nevedela som si tie farbičky na sebe predstaviť, ale už takmer nepoužívam nič iné :) A na spodné viečko používam tiene len na špeciálne príležitosti. Na každodenné líčenie nie, pretože ma nebaví kontrolovať či ich nemám rozmazané až k lícam :P

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak po ďalších paletkách sa ešte musím popozerať :)

      Odstrániť
  2. Veľmi pekné! :) Ja používam pod oko farbičky iba pri fotení, inak je to na mňa už moc, ale na ostatných ženách sa mi to veľmi páči. Táto paletka vyzerá mňamózne, perfektné odtiene !
    Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) ja tiež takéto výrazné iba na blog a fotky :)

      Odstrániť
  3. ahoj pozývam ťa na giveaway ktorá sa koná na mojom blogu ;)

    http://alexxiewstyle.blogspot.sk/2016/05/vikend-za-nami-prva-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tato paletka je moja absolutne najoblubenejsia cize chapem tvoje nadsenie :)
    Pozyvam na letnu GIVEAWAY tu:http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/05/rexona-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je skveláááá! :)
      ďakujem pekne za pozvanie :)

      Odstrániť
  5. Na líčení s barevnou dolní linkou jsem si ještě netroufla, ale mám to také v plánu :) Vzdy se bojim, ze se stín rozmaže nebo bude prášit a zvýrazní mi to kruhy pod očima. Je líčení zafixované např. sprejem ? nebo vydrží v pohodě celý den ? :)

    Esthe Jones

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja to robím tak, že najskôr nanášam tiene, a potom makeup a korektor v okolí oka...aby mi to nepopadalo už na hotový makeup :) líčenie nie je zafixované, a vydržalo mi celý deň, v ktorom som behala po vonku,hore dole, v teple...a ani len taká čiara kedy sa zlievajú tiene dokopy sa neurobila :) dokonca som si omylom celkom dosť pretrela oči a minimálne sa otlačili na prsty! :) takže čo sa týka výdrže, tá je naozaj skvelá...tiene ostanú tak intenzívne ako na začiatku :)

      Odstrániť
  6. Revolution paletky jsou super. Mám doma dvě a nemůžu si je vynachválit!

    SOUTĚŽ O FOŤÁK CANON

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Paletka sa mi veľmi páči, presne na túto som prednedávnom pozerala. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nádherné líčenie ♥ Paletka sa mi veľmi páči, sú tam krásne farby:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  9. pekné líčenie a tá paletka je naozaj krásna ! :)

    BeautyMuffin

    OdpovedaťOdstrániť
  10. nadherne líčenie ako skúšam tak skúšam linka sa mi nikdy takto nepodarí:/ už ma to hnevá musím sa viac snažiť asi, a paletka je uplne top pekne farbičky:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. práveže tú linku vylepšujem aj ja stále..stále som neni spokojná :)))

      Odstrániť