nedeľa, 1. mája 2016

Líčenie s nádychom orientu

Ahojte :)


Dnešné líčenie patrí medzi jedno z mojich najobľúbenejších, pretože milujem spojenie fialovej so zlatou! :) Pripomína mi to trošku orient, ženy z Indie, ktoré sú podľa mňa úplne najkrajšie, rozprávky, princezné... a celé je to pre mňa jedna z najkrajších kultúr. Už mi chýba iba tá bodka medzi obočím, ale tú vraj nosia iba vydaté ženy, tak na to mám ešte čas :) :) :) 

 
Použité produkty:

tvár: Catrice make-up All Matt 030 warm beige, Maybelline Affinitone korektor 03 sand, Catrice All Matt púder 030 warm beige, Catrice Sun Glow bronzer 030 medium bronze, Essence silky touch blush lícenka 30 secret it-girl

oči: Essence set na obočie eyebrow stylist set, S-he očné tiene (odtieň mám už bohužiaľ zodratý), Astor očné tiene 920 indulge yourself, maskara L´oréal Miss Manga black, Miss Sporty čierna tekutá očná linka Studio Lash

pery: Pupa matný lesk na pery Matt Lip fluid 010


Som veľmi zvedavá, čo vravíte na takýto typ líčenia, prípadne, či aj vy máte nejakú obľúbenú kultúru, ktorá vás inšpiruje v líčení, obliekaní, správaní...? :) 

Ďakujem veľmi krásne Vám všetkým, ktorý ma sledujete, a hlavne za vaše krásne komentáre. :) Ani som nečakala, že sa vás toľko bude tešiť z mojeho návratu k blogovaniu. :) Ste super! :-*


Nezabudnite ma odoberať na Instagrame, Facebooku a cez GFC :)  Všetko nájdete na boku blogu. :)


Majte ešte krásny zvyšok víkendu !

14 komentárov:

  1. Nádherné líčenie :) Priznám sa, že pri líčení som používala všemožné farby, ale nikdy ma nenapadlo že zlatá a fialová budú takto krásne vyzerať :) Nádhera ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak som rada, že som prišla s niečím novým :) ďakujem krásne :)

      Odstrániť
  2. Moc krásné a Tobě tak sluší ♥ :).
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzerá to naozaj úžasne! :) Si riadne šikovná :)
    CAROLINE

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aj mne sa páči tá kombinácia farieb, super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc hezké líčení,líbí se mi, jaký efekt dělá řasenka. Naštěstí to není jako v její reklamě. Zlatou mám na očích ráda, nejčastěji v kombinaci s růžovou
    Jsi krasna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne...tá riasenka vôbec nerobí také riasy ako boli v reklame, také zlepené na tej japonskej bábike :) robila som na ňu recenziu na starom blogu, a to som musela dať asi 5 vrstiev aby to robilo ten efekt. a to by šlo s každou. ja ju mám veľmi rada, a kupujem si už asi desiatu Mangu stále dokola :)

      Odstrániť
  6. Jé, tak to je krása :) Jsi moc šikovná, takhle šikovné ruce bych také chtěla mít :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pristane ti líčenie, zvýraznilo ti farbu očí. :)
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na súťaž:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2016/04/1-blogove-narodeniny-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Veľmi pekné líčenie :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Kombinácia farieb je famózna :) Skutočne krásne líčenie. Kika – Blog for smile

    OdpovedaťOdstrániť