piatok, 27. mája 2016

Kontúrovanie tváre s kozmetikou Mary Kay ! :)

 Ahojte :)


Možno ste postrehli na mojej FB stránke, že sa mi podarilo dostať sa do finálovej 12-tky súťaže v kontúrovaní, ktorú usporiadala stránka kamzakrasou.sk v spolupráci s kozmetikou značky Mary Kay ! :) Ani neviete, ako ma to potešilo, keďže kontúrovanie tváre som si poslednú dobu veľmi obľúbila, a dokonca už na tomto blogu mám príspevok s mojim každodenným kontúrovaním. Môžete si ho pozrieť TU. :)  A ak by vás zaujímalo, ktoré ďalšie dievčatá spolu so mnou súťažia, môžete kliknúť na tento link, kde sa dozviete všetko o súťaži. :)


Na svoju prácu som si vybrala tieto štyri produkty Mary Kay, ktoré som sa snažila voliť tak, aby som mala k dispozícii aj svetlejšiu rozjasňujúcu zložku, aj tmavšiu kontúrovaciu zložku, a samozrejme nejaký podkladový makeup a záverečný finish púder. :)

1. podkladový makeup / CC krém SPF 15 / Light to medium / 29 ml

2. svetlá zložka /rozjasňovač pleti v pere / odtieň: Ivory 2 / 1,3 ml

3. tmavšia zložka / tuhý minerálny púder / odtieň: Beige 2 / 9g

4. záverečný finish / transparentný sypký púder / 11g

Ako som postupovala pri kontúrovaní tváre? :)

 Najskôr som na celú tvár naniesla CC krém (1), ktorý som dobre rozotrela štetcom do stratena. Použila som len minimum, na zjednotenie pleti. :)

 Rovnaký CC krém (1) som naniesla ešte raz na vrch čela, hornú časť líc nad lícnou kosťou, dolnú časť líc pod lícnou kosťou a na miesta okolo brady. Tuhý púder (3), som naniesla na lícne kosti, na okraje nosa, na línie brady až ku ušiam, a na okraje čela pri spánkoch. Rozjasňovač v pere (2), som použila na vrch nosa, stred brady, nad hornú peru, pod oči, pod obočie a do vnútorného kútika oka. Všetky zložky som dobre zapracovala, aby nebolo vidno prechody. Robila som to všetko jedným štetcom, ale najskôr som prešla tmavé zložky, a potom jemne svetlé, aby sa mi to nezmiešalo dokopy. :)

  Celú tvár som zafixovala transparentým púdrom (4), aby všetko držalo na svojom mieste, tam kde má. :)

A kontúrovanie je hotové ! :)


Myslím, že to nie je nič náročné a po pár cvikoch to už zvládne každá z vás. :) Tvár takto pekne vynikne, a dokážete kontúrovaním zvýrazniť svoje pekné črty tváre, alebo naopak potlačiť črty, ktoré potrebujete. :) 

TIP: Ak použijete ako tmavšiu zložku bronzer s jemnými trblietkami, môžete si tak vyčarovať pekný opálený vzhľad, alebo pri použití jemne ružovej lícenky, vytvoríte mladší svieži vzhľad pleti. :)


Čo Vy a kontúrovanie? Prepadli ste tomuto spôsobu líčenia, alebo Vás to zatiaľ obchádza? :) Budem sa tešiť na všetky Vaše krásne komentáre. :)


* Ďakujem stránke kamzakrasou.sk za výber do súťaže, a držím palce aj ostatným slečnám, ktoré súťažia. :) Teším sa aj na ich tipy. :)

! Budem rada, ak ma neskôr vo finále podporíte svojim hlasom ! :) 

Majte krásny víkend ! :) 


 ! Práve prebieha GIVEAWAY :) !


14 komentárov:

  1. Paráda! Ja sa zmôžem na maximálne bronzer pod lícne kosti :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moja mama používa kozmetiku Mary Kay a je sňom veľmi spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som zatiaľ tiež celkom milo prekvapená z MK :)

      Odstrániť
  3. Gratulujem k vyhre mne konturovanie este uplne nejde, takze skvely typ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mě neustále přechází :D. Ale kosmetika Mary Kay je moc fajn. Měla jsem možnost si ji vyzkoušet u kamarádky, která s ní dělá a krása :).
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jeej, je super, že ty si spracovala článok zas s úplne inými produktami (okrem rozjasňovača teda:)) než ja :) Na ten CC krém som pozerala aj ja, ten vyzerá naozaj super :) A tento transparentný fixačný púder používam pri líčení veľmi často, pekne pleť zmatňuje.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten CC krém má trošku zvláštnu "vôňu" :D ale po čase vypŕchne :) ale rozjasňovač a púder sú skvelé :) držím palce v súťaži ;)

      Odstrániť
  6. vyzera to super, keď ja si amke up robim na poslednu chvilu a len linka yabere kopec casu uy asi konturovanie bz som nestihla :) lepšie povedane nezvladla
    galantosfun

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Najlepší príspevok za poslednú dobu, fakt super :)

    |SYDNEY SLEEK|

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeej ďakujem veľmi pekne :) to ma veľmi teší :)

      Odstrániť
  8. Krásny príspevok! Držím ti palce! :)

    OdpovedaťOdstrániť