streda, 25. mája 2016

! GIVEAWAY pre Vás ! :)

Ahojte :)


Tak ako som vám sľúbila, pri počte 33 odberateľov blogu pre vás pripravím súťaž, tak je tu ! :)
 Vy ma takto skvele podporujete, a ja sa vám za to chcem aspoň takto odvďačiť. :)

Vybrala som sa dnes do mesta, a nakúpila som pár vecí, ktoré vás dúfam potešia. :) Snažila som sa vyberať produkty, ktoré mám vyskúšané a viem, že sú super. :) A keďže som ich rozdelila do 2 balíčkov, vyhrať môžu až dve z vás! :)


O čo súťažíte? 

Balíček č. 1:
-Versace Bright Crystal telové mlieko
-Maybelline Colorama lak na nechty 301
-Essence paletka očných tieňov All about Roses 03 roses


Balíček č.2 :
-Batiste suchý šampón Floral and Flirty blush
-Balea maska na vlasy Frangipani a perla
-Maybelline Colorama lak na nechty 26


Podmienky súťaže:

1. Sledovať môj blog cez GFC ( Google friend connect, napravo na blogu "Pripojiť sa k tejto lokalite")
2. Dať like na moju FB stránku: Make up by Veo
3. Napísať do komentára číslo balíčka, o ktorý súťažíte 
4. Napísať do komentára pod akým menom ma kde sledujete, a pripísať na seba mail, kde vás budem kontaktovať v prípade výhry. :)

5. V prípade, že budete moju GA zdielať, môžete si pripísať ešte jeden komentár a zvýšiť tak svoju šancu vyhrať. :)

Zapojiť sa možu všetci z SR a ČR. :)

Súťaž trvá presne mesiac, do 25.6.2016, kedy vylosujem 2 výherkyne a budem ich kontaktovať mailom. :)


 Držím Vám všetkým palce ! :)

16 komentárov:

  1. GFC: Soňa Lazoriková
    Páči sa mi balíček čislo - 1.
    A na FB ťa sledujem ako Soňa Lazoriková. :)
    email: s.lazorik@gmail.com

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. GFC: Alex B
    Na fb máš like odo mňa pod menom Alexandra Bednárová :-)
    Balíček číslo 2.
    sasanemo@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som aktuálne strašný úchyl na rúžovú, takže si vyberám balíček č. 2
    Sledujem ako Sue Diamond a na FB ako Kissed by beauty
    sueandcolours@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. GFC: Vava Gombalová
    FB: Veronika Gombalová
    Mail: vejka2112@gmail.com
    Mám záujem o balík číslo 2 kôli suchému šampónu, ktorý plánujem už dlhšiu dobu vyskúšať :)
    Giveaway zdieľam verejne na svojej fb stránke "vava blogger" a tiež si dovolím pozvať ťa na giveaway na mojom blogu ;) -->Vava blogger

    OdpovedaťOdstrániť
  5. GFC: Vava Gombalová
    FB: Veronika Gombalová
    Mail: vejka2112@gmail.com
    Mám záujem o balík číslo 2 kôli suchému šampónu, ktorý plánujem už dlhšiu dobu vyskúšať :)
    Giveaway zdieľam verejne na svojej fb stránke "vava blogger" a tiež si dovolím pozvať ťa na giveaway na mojom blogu ;) -->Vava blogger

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super soutěž! Přála bych si vyhrát balíček č. 1 :)
    Sleduji tě přes GFC i na FB jako Kateřina Výmolová
    Máš super blog a ráda tě sleduji!
    Pokud budeš mít zájem o vzájemné sledování mrkni ke mě na blog - Beauty by K. - soutěžíme :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásna súťaž ♥
    Sledujem ťa cez GFC ako Monica Noir
    E-mail je monicanoir.personal@gmail.com
    A mám záujem o balíček s číslom 2 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. GFC - Minie17
    FB - Tessi Janoštíková
    Moc bych si přála balíček 1 :)
    email terka1362@seznam.cz
    Soutěž sdílím na mojem druhém fb Tes Si a upozorním na ni na svém blogu (minion-troubles)
    Hodně štěstí všem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pěkná givaway :)
    GFC i FB- Nikola Kotrbová
    nikola.kot@seznam.cz
    líbil by se mi balíček č. 2

    OdpovedaťOdstrániť
  10. GFC: marmaloyd
    Facebook: Citronella Citronelli
    Balíček č. 1
    marmaloyd@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. GFC: Dendy
    Facebook: Denisa Šebestová
    Balíček číslo 1
    denisa.sebestova@email.cz

    www.dendyss.bologspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Gfc Roumí
    fb ja veľmi nepoužívam ak nevadí:)
    Mne sa hrozne páči č.1 balíček ta paletka ma zaujala keď som ju uvidela u kamarátky
    aj.ro.na.trio@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Hezká soutěž! :) Já bych si přála vyhrát balíček číslo 1,miluju nude laky i paletky,ve kterých poslední dobou ulítávám :D :)
    Na Facebooku tě sleduji jako Michaela Lysová a stejne i před GFC.
    Můj email: michaela.lysova@seznam.cz
    Tvůj blog je super a moc mě zaujal a určitě se budu některými produkty inspirovat!Jen tak dál :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. :) Ja by som mala záujem o balíček číslo 2 :)
    FB: Lenka Šamajová
    GFC: Lenka Šamajová
    mail: lenka.samajova7@gmail.com
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. GFC: Bludička Večernice
    Fb: Aynarra Tulrgar
    Balíček č. 1 :)
    mail: tamtatma@gmail.com

    BLUDIČKA VEČERNICE

    OdpovedaťOdstrániť
  16. GFC: Another Dominika
    FB: Dominika Šebelíková
    balíček č. 1 ♥
    anotherdominika@gmail.com

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť