štvrtok, 21. apríla 2016

Prekvapenia a sklamania v kozmetike - APRÍL

Ahojte :)


Pri tom, ako som si dnes triedila kozmetiku, ma napadla ďalšia sekcia, alebo téma, ktorej by som sa chcela na blogu venovať pravidelne každý mesiac. Budem porovnávať produkty, ktoré ma v danom mesiaci prekvapili, a s ktorými som spokojná, a naopak produkty, od ktorých som čakala viac, a sklamali. Budem sa snažiť, aby to boli novinky, produkty, ktoré práve prídu do predaja, alebo také, ktoré budú mať väčšiu reklamu, aby sme spolu zistili, čo je na tom pravdy. :)


V prvých aprílových prekvapeniach a sklamaniach som vám nafotila 6 produktov, ktoré mám pomerne nové a od všetkých som samozrejme čakala, že budú dobré. :) Avšak bohužiaľ 3 z nich budú patriť medzi sklamania (skúste si z fotky tipnúť, ktoré to sú :) ). Začnime ale pozitívne, od mojich prekvapení v tomto mesiaci. :)

PREKVAPENIE č.1 :

Maybelline Affinitone korektor

Tento korektor je na trhu už dlhšie, avšak ja som ho začala registrovať a uvažovať o jeho kúpe iba nedávno. Chcela som korektor, ktorý by mi zakryl tmavšie časti pod očami, a vytvoril by ako keby taký základ pre nanášanie make-upu, na miesta, ktoré bežný ľahší make up neprekryje, čiže napríklad aj nos alebo keď sa mi sem-tam vyhodí niečo na tvári. A práve Affinitone to veľmi príjemne spĺňa. Kúpila som si ho v odtieni Sand 03 (inak asi všetky odtiene make-upov, korektorov, púdrov atď mám v odtieni kde je číslo 3 :) ). Má príjemnú krémovú konzistenciu, nevytvára taký veľký nános ako tuhé korektory, ktoré tak ľahko nezapracujete, ale skôr pôsobí ako viac krycí make-up. Má praktické malé balenie, nanáša sa tyčinkou s hubkou na konci, a jeho aplikácia je veľmi pohodová. :)

Cena: 4,5o € - 5 €


PREKVAPENIE č.2 :

Astor Soft Sensation Lipcolor Butter Matte

Podľa mňa najúžasnejší rúž a balzam v jednom !!! Toto balenie mám už druhé, a to je čo povedať, lebo skoro nikdy neminiem jeden rúž celý, a nie to ešte že si kúpim jeho druhé balenie. Ale tento mi na pery tak sadol, a tak mi vyhovuje, že určite toto balenie nie je moje posledné. :) Natrafila som na neho v drogérii, keď som hľadala nejaký matný rúž a predavačka mi odporučila tento. Zo začiatku som bola skeptická, pretože takýto podobný som mala, avšak nie matný, a prišiel mi veľmi výrazný. Ale táto kolekcia matných rúžov a balzamov v jednom sa im veľmi vydarila. Tento konkrétne je odtieň 027 Elegant Nude, a je to krásna tmavšia farba, ktorá v jemnej vrstve vyzerá prirodzene, a vo viacerých vrstvách tmavšie do hneda, avšak nie veľmi. Je to taká príjemná nude farba. :) Tým že obsahuje v sebe aj zložky balzamu, pery nevysušuje, nezachádza do záhybov pier, ale ani sa neotláča a má celkom slušnú výdrž na perách. Za mňa je toto prekvapenie naozaj na dlhú dobu. :)

Cena: 6 € 


PREKVAPENIE č.3 :

Pupa I´m Matt Lip Fluid

Mám pocit, že toto je môj prvý produkt od značky Pupa. Väčšinou som sa jej vyhýbala, kvôli vyšším cenám a takého nejakého pocitu, že "toto je niečo čo sa tvári kvalitne, a pritom ani neviem čo to vlastne je za kozmetiku ".  Z omylu ma však vyviedol tento matný lesk v odtieni 010. Do predajne som vstúpila tiež s otázkou na matný rúž, a bol mi odporučený tento, samozrejme vo viacerých odtieňoch. Ja preferujem prirodzené farby, preto som siahla po tomto ružovo hnedom. Páči sa mi jeho krásne balenie, aj aplikátor s hubkou na konci. Konzistencia tohto matného lesku je taká zaujímavá, pretože je to ako keby taká farba, ktorú si dám na pery, a musím ju dobre zapracovať do pier, pretože ak by som ju naniesla iba aplikátorom, je veľmi veľmi silná. Ja si ju teda rozotieram a vklepkávam prstom do pier, aby pôsobila prirodzenejšie. Na rozdiel od predchádzajúceho rúžu od Astor, je tento oveľa trvácnejší na perách. Tá farba tak "zaschne", že aj po pití,jedení...drží naozaj dlho. Po čase sa začne trochu strácať a ostáva na okrajoch pier, čo treba samozrejme sledovať a dopĺňať. :) Za mňa však palec hore, a určite sa po kozmetike Pupa budem pozerať častejšie.

Cena: 1o €


SKLAMANIE č.1 :

Maybelline Colossal Volum Express maskara

Túto maskaru si pamätám ešte z čias, kedy som nič iné na líčenie nepoužívala, iba riasenku :) Čiže zo školských čias, kedy som si ju kupovala stále, a nepoužívala som žiadnu inú. A tu práve premýšľam o tom, či sa nejak zmenila, alebo som vtedy neriešila čo si na oči dávam, ale momentálne som s ňou vôbec neni spokojná, čo ma mrzí. Kupovala som si ju preto, že som si na ňu spomenula, že táto riasenka bola niekedy dobrá, ale po jej použití sa mi riasy s ňou nalíčené vôbec nepáčili. Ani objem, ani vytočenie, dokonca mi už ani štetček nevyhovuje...Jediné čo spĺňa podľa popisu je, že sa nehrudkuje. Nechávam si ju na horšie časy, avšak pre mňa tento mesiac sklamanie...

Cena: 6 €


SKLAMANIE č.2 :

Catrice Even Skin Tone make-up

V predchádzajúcom príspevku ste mohli vidieť, že ešte stále používam make-up od Catrice All Matt, s ktorým som už dlhú dobu veľmi spokojná. Používam ho v odtieni 030, a keď mi dochádzal, chcela som si doplniť zásoby. Avšak v drogérii ho nemali, a tak som si skúsila kúpiť tento iný typ make-upu, ktorý v odtieni 030 Even sand mali. Na obale sľubuje prirodzenejší tón pleti a okamžité zakrytie nedokonalostí, čo sa v mojom prípade vôbec nedialo. Nevyhovuje mi jeho konzistencia, ktorá je tak zvláštna, že ani prstami, ani štetcom tento make-up nejde zapracovať, stále vidím také "línie", ktoré po ňom ostávajú, a keď sa mi to ako tak po dlhej dobe podarí, tak ani nemám pocit, že som si dala nejaký make-up. Aj čo sa týka krytia...nedialo sa...škoda.

Cena: 5 € - 6 €



SKLAMANIE č.3 :

Chloé Love Story parfum

Chloé je proste klasika. Môžete ju cítiť v uliciach na veľa ženách, pretože ich klasická vôňa Chloé Chloé je proste TOP!. Preto som verila, že aj ich novinka Chloé Love Story bude niečo, čo ma dostane do kolien. Túto vôňu používam už cca. mesiac, a stále neviem čo si mám o nej myslieť, preto o nej píšem aj na záver príspevku, pretože nie je pre mňa vyslovene sklamaním, ale skôr takým zneistením. Čo sa týka balenia, dizajnu, dokonca aj výdrže voňe, nemám absolútne čo vytknúť. Avšak tá vôňa je veľmi zvláštna. Na prvý dojem pôsobí kvetinovo, ľahko a sviežo, neskôr ale mám pocit, že už je taká silná a "otravná" do nosa, že neviem či sa mi páči alebo nie. Snažím sa jej prísť na chuť a používam ju, ale ak by som sa mala pre ňu znova rozhodnúť, už by som ju radšej vymenila za inú. Zachraňuje to len to nádherné balenie so stužkou. :)

Cena: 35 € - 60 € (záleží od objemu)


Čo vás v posledných dňoch prekvapilo, a čo naopak sklamalo? :) Zhodneme sa v niektorých produktoch? A čo reklamy? Ako vás vedia ovplyvniť pri kúpe? :)


Ak sa Vám môj blog páči, určite ho nezabudnite odoberať (napravo "Pripojiť sa k tejto lokalite" ), alebo dajte like na moju FB stránku TU , alebo po novom už aj na Instagrame TU :)

Majte sa krásne ! :)

16 komentárov:

  1. A to som si tú Collosalku chcela kúpiť.. :D Čo sa týka Love Story, ja som doma mala vzorku a milovala som ju najviac ako sa dá, takže určite ju niekedy chcem kúpiť celú ♥ A určite si kúpim aj ten korektor, vyzerá zaujímavo a má skvelú farbu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. poznám veľa dievčat, ktorým Colosallka vyhovuje, takže treba skúsiť :) za mňa to ale nevyšlo..korektor odporúčam všetkými desiatimi :)

      Odstrániť
  2. Korektor mám stejný a je TOP :) Chloe mě teda překvapila, to bych nečekala :O

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno korektor je skvelý :) aj mňa chloé prekvapila, aj keď stále neviem či sa mi páči alebo nie :D

      Odstrániť
  3. Tu řasenku jsem měla i já a zdála se mi v pohodě :)

    Piosek

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v tom prípade super :) mne asi sedia iné typy maskár :)

      Odstrániť
  4. Astor maslo na pery je veľmi dobré, dlho na perách vydrží a dobre hydratuje, kým existovali len lesklé verzie nemala som záujem, ale teraz odkedy už sú na trhu aj tieto matte tak som si jeden kúpila a neľutujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásny článok, tá tekutá farba na pery vyzerá super už som po nej minule aj pokukovala v obchode ale nakoniec som si ju nekupila čo je celkom aj škoda.Nabudúce už ju tam nenechám :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Andrejka :) určite je to dobrá investícia :)

      Odstrániť
  6. To máslo máš v nádherném odstínu, asi ho taky musím mít :D Ta moje tři nejsou tak neutrální, takže je moc nepoužívám.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka :) áno toto je taká neutrálna farba na každý deň :)

      Odstrániť
  7. Pěkný článek :) na ten korektor už jsem četla hodně chvály a ten co mám teď mi už dochází, tak už si ho nejspíš konečně pořídím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Narazila jsem na Tvůj blog úplně náhodou a moc se mi líbí! :)
    Co se týče produktů, tak jsem měla stejnou řasenku, ale ve fialové barvě a ta mi děsně nesedla.
    Moc pěkný článek, budu ráda, když i Ty mě navštívíš :).
    Pěkný den!

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne Veronika :) hneď idem mrknúť :)

      Odstrániť