sobota, 16. apríla 2016

Návrat k blogovaniu

Ahojte :)


Vitajte na mojom druhom blogu, ku ktorému som sa vrátila takmer po 2 rokoch. 
Keďže pôvodný som vymazala, lebo by ma ani nenapadlo, že sa k blogovaniu niekedy vrátim, vzalo mi dosť času ( a energie ), kým som vytvorila práve tento. :)
Niektoré veci sa tu trošku pomenili, a tak si ešte len zvykám, alebo spomínam, ako som čo vytvárala. Budem rada, ak by ste mi napísali aj nejaké rady, alebo zmeny, ktoré sa tu na bloggeri udiali. :) Našťastie, keďže vytváram tento blog na svojej mailovej adrese, tak mi tu ostali všetky blogy, ktoré som vtedy sledovala (jupííííí :) ). To je moja jediná záchrana, inak by som to už asi zavesila pri prvom kliknutí. :)

Tie, ktoré si môj prvý blog pamätáte, môžete vedieť čo čakať od tohto, pretože sa plánujem venovať takmer tomu istému. :) Blog bude zameraný na líčenia - ktoré tak milujem, kozmetiku, recenzie, a určite neobídem aj niečo zo svojho súkromia, aj keď už trošku menej (bude to profesionálne :D ). Neplánujem robiť ani videá, ktoré som na pôvodnom blogu občas natočila, pretože sa už na to nejak necítim, a aj tak som sa vždy viac tešila na fotenie líčenia, produktov, a písanie príspevkov. :)


Budem sa veľmi tešiť, ak sa vám môj blog bude páčiť ( v tom prípade sa kľudne pridajte k jeho sledovaniu :) ), a ak vám možno trošku pomôže, alebo vás inšpiruje.


Majte sa pekne. :)



13 komentárov:

  1. Jéé tak ťa znova vítam tu v "blogosfére" a dúfam, že sa ti bude dariť ! :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vitaj späť,budem sa tešiť na príspevky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) ja sa zase budem snažiť aby sa páčili :)

      Odstrániť
  3. to je vtipné :D v neděli jsem na svůj znovuobnovený blog psala první článek také s tím, že po dvouleté pauze znovu začínám :D hodně štěstí v blogování :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je milé :) myslím, že je teraz nejaké znovuzrodenie starších blogeriek :) aj tebe veľa šťastia prajem :) a ďakujem :)

      Odstrániť
  4. Super, tak vítej zpátky, budu se těšit na nové články :))
    One blondie life

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja uz jsem si rikala, kde je te kocce konec a Ty jsi tu na me vykoukla :) uprimne me to tesi a nemohu se dockat novych liceni :) Mimochodem jsi mi zmizela i z Instagramu :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeeej aká zlatá :* dala som si trošku pauzu,lebo už prišlo také malé "vyhorenie"..ale som tu s novým elánom do blogovania a s veľa nápadmi :)
      ja si po pravde ani nepamätám či som bola na instagrame, ale určite to plánujem ;)
      ďakujem krásne :)

      Odstrániť
  6. Vitaj späť!! ♥ Veľmi sa z toho teším, tvoj blog som čítala veľmi rada. Robila si skvelé líčenia, tak dúfam, že tu nebudú chýbať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti krásne :) je skvelý pocit vidieť, že niekoho môj návrat teší :) líčenia budú samozrejme..hneď najbližší príspevok jedno chystám :)

      Odstrániť
  7. Ahoj Veronika. Teším sa, že si späť, tvoj blog v blogovom svete chýbal a aj mne chýbal. Držím palce, pridavam sa ku sledovatelom a teším sa na články.

    OdpovedaťOdstrániť