streda, 20. apríla 2016

Kontúrovanie tváre na každý deň

Ahojte :)


Premýšľala som s akým príspevkom zahájiť môj blogový návrat. Napadlo ma nejaké jarné líčenie, potom recenzia obľúbených produktov, alebo sklamaní...ale nakoniec som sa rozhodla pre taký malý návod, alebo inšpiráciu na kontúrovanie tváre. Mám pocit, že momentálne je to celkom obľúbená záležitosť, a na blogoch alebo videách nájdete naozaj veľa rôznych návodov a postupov.
Ja som sa však rozhodla ukázať vám trošku bežnejšie kontúrovanie, ktoré nie je tak veľmi výrazné a "ostré". Nikdy sa mi nepáčili veľké nánosy make-upu na bežné nosenie, a preto sa snažím pri mojom kontúrovaní používať iba kombináciu sypkých produktov (púder,bronzer...), pretože s krémovými a tekutými korektormi, kedy sa striedajú tmavšie a bledšie odtiene, mi to príde až veľmi výrazné.

Toto kontúrovanie používam takmer každý deň, pretože je rýchle a jednoduché, a už by som to vedela asi aj po slepiačky. :) Berte ho prosím ako inšpiráciu, a nie ako nejaký profesionálny návod, pretože takto to používam ja, s mojimi črtami tváre. Samozrejme, že ak máte výrazné lícne kosti, nemusíte si ich až tak veľmi zvýrazňovať, takisto nos,bradu..tak ako to robím ja. :)

Na tvári už máme make-up, už dlhšie používam Catrice All Matt, s ktorým som spokojná.Všetky ostatné použité produkty si môžete pozrieť na konci článku. :)

1. 

Ako svetlejšiu zložku, na korekciu, a zvýraznenie použijem korektor od Maybelline Affinitone. Nanesiem ho pod oči, na vrch nosa, bradu a nad hornú peru. Rozotriem ho plochým štetcom na make-up. Použijem ho aj pod lícne kosti a taktiež dôkladne rozotriem do stratena. Je podstatné vždy všetky produkty dobre zapracovať, aby neboli prechody až tak viditeľné.


2. 

Ako tmavšiu zložku použijem bronzer, takisto od Catrice Sun Glow. Nanesiem ho na lícne kosti, spánky, okraje nosa a spodok brady. Používam na to štetec na lícenku, ktorý si prstami trochu zúžim, aby bola plocha menšia. Na brade bronzer nanášam do "L", čiže ho vediem až hore k lícnym kostiam (druhá fotka). Na nos použijem menší štetec, a bronzer nanesiem iba na okraje nosa a špičku. Kľudne ho môžete viesť až od obočia, a ukončiť ho na špičke nosa. Toto slúži na zúženie. Nakoniec všetko poriadne zapracujem, rozmažem a spojím väčším štetcom na púder, a použijem matný púder od Catrice All Matt. Toto je podľa mňa najdôležitejšia časť kontúrovania, pretože dovtedy sa vám môžu tie prechody zdať až príliš ostré, ale akonáhle prejdete celú tvár štetcom s púdrom, všetko sa krásne spojí. :)


3. 

Kontúrovanie je hotové! :) 
Po pár skúšaniach ho zvládnete za 5 minút a úplne jednoducho. Chce to len cvik a zistiť, čo chcete potlačiť a čo naopak na vašej tvári zvýrazniť. Takéto kontúrovanie je veľmi prirodzené, a pekne vyzdvihne črty tváre. Navyše ak na líčka použijete lícenku s odleskami, ja som použila lícenku od Essence, tvár bude pôsobiť sviežo. Alebo naopak ak použijete tmavší bronzer s trblietkami, tvár bude pôsobiť opálenejšie ešte pred letom. :) 

použité produkty



Dúfam, že sa vám príspevok o konturovaní tváre páčil. :) Dajte mi do komentárov vedieť ako si vy tónujete svoju tvár, aké produkty používate, a či robíme niečo tak isto. :) Budem sa tešiť na všetky vaše reakcie. :)


Ak sa vám moj blog páči, nezabudnite ho odoberať (vpravo na blogu klik na "Pripojiť sa k tejto lokalite"), alebo dajte like na moju FB stránku TU :)


Majte krásny slnečný deň !


10 komentárov:

  1. Paráda:) Super článok Veronika :) a teším sa na ďalšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super článok :) Sama som chcela vyskúšať kontúrovanie, ale ešte som si nehľadala o tom žiaden článok ani videjko ako na to. :) Teraz už mám inšpiráciu :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to ma veľmi teší :) toto určite zvládneš :)

      Odstrániť
  3. krásny make up :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Abych pravdu řekla, tak konturování jsem nikdy nezkoušela, ale pěkně jsi to zde popsala i zdokumentovala! :)

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to sa teším, že ti to možno pomôže k prvému kontúrovaniu :)

      Odstrániť