utorok, 26. apríla 2016

Garnier dvojfázová micelárna voda 3v1

Ahojte :)


Dnes som si pre vás pripravila recenziu na novú micelárku od Garnier, ktorú som si nedávno kúpila, pretože ma zlákala reklama na ňu. :) Navyše produkty Garnier patria medzi moje najobľúbenejšie, a tak som sa na jej prvé vyskúšanie veľmi tešila. To, ako som s ňou po pár odličovaniach spokojná, sa dozviete v článku. :)


Garnier dvojfázová micelárka sľubuje:

 1.) odstránenie odolného make-upu (tvár, oči a pery)
2.) vyčistenie pleti 
3.) upokojenie
Obsahuje micely, odličovacie oleje a argánový olej, napriek tomu sľubuje zanechanie pleti bez mastného filmu, a vhodná je pre všetky typy pleti (aj pre citlivú).


Pred použitím stačí nádobku pár krát pretrepať, aby sa obe zložky spojili, a naniesť na odličovací tampónik. Tej olejovej zložky je v nádobke menej, ale po nanesení na pleť zistíte, že to úplne stačí, keďže je dosť mastná. Celkom rýchlo sa ale obe zložky zase oddelia od seba, takže je možné, že budete musieť opäť nádobku zavrieť, pretrepať, a opäť naniesť na tampónik. Čo mne osobne trochu vadí, ale tak je to samozrejmé, že tieto dve zložky idú rýchlo "od seba" . Len pri odličovaní po nočnej, kedy sa už vidím v posteli, je to celkom zdĺhavý proces. :) Čo mi však vadí oveľa viac, je to, že ma štípe na očiach. Samotné zloženie micelárky je vďaka olejovej zložke veľmi príjemné, nedrhne mi tvár, ani ju nezanecháva lepkavú, práve naopak, pleť je po vyčistení veľmi jemná, hladká a voňavá vďaka argánovému oleju. Avšak v okolí očí, mi tento olejíček v nej nerobí dobre. Každý krát, keď som sa s micelárkou odličovala, tak som mala tento problém. Mám oči celkom citlivé a asi pre mňa nie je takéto zloženie príliš vhodné. Keďže som ale nechcela prísť o ten pocit naozaj hebkej a voňavej pleti, používam na oči a okolie očí moju klasickú micelárku L´oréal, a na dočistenie a ostatné časti tváre používam túto Garnier. :) Zaspávanie s tou vôňou je proste závislosť. :)


Čo sa týka odlíčenia make-upu, tam nemám absolútne čo vytknúť. Odličuje veľmi dobre, a jedným tampónikom si niekedy prejdem celú tvár (pokiaľ mám na sebe bežný každodenný make-up). Garnier splnil aj tvrdenie, že micelárka nezanecháva mastný film. Napriek tomu, že obsahuje oleje, pleť nezostane mastná, ale skôr matná a hebká. :)  


Balenie: páči sa mi viac ako napr. u L´oréalky, toto oblé lepšie padne do ruky ako hranaté :)
Objem: 400 ml ( = 200 použití...ale kto by to rátal,však? :) )
Cena: 6 €

Už ste si zadovážili túto novinku od Garnier? Ste s ňou spokojné? :) 
Používate na odlíčenie aj niečo iné ako micelárky, alebo vás už tiež  stiahol boom micelárnych vôd? 


Ak sa vám môj blog páči, a ešte ho neodoberáte, budem rada, ak kliknete na odber blogu, dáte like na moju FB stránku, alebo ak budete sledovať môj Instagram. :) Všetky odkazy nájdete napravo na blogu, stačí len klik. :)


Krásny deň prajem všetkých mojim zlatým čitateľom a ďakujem krásne za vašu podporu pri "znovu-blogovaní" :-*

16 komentárov:

  1. Ja pouzivam micelarku od znacky Bioderma. Inu som ani nikdy neskusala.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tá je skvelá :) už som na ňu popravde aj zabudla, keď sa to valí teraz od každej značky...ale myslím, že to bola jedna z prvých

      Odstrániť
  2. Micerálku používam tiež od Garnier, ale na citlivú pleť. Tá je fakt dokonalá. :) Skvelý článok :)

    http://www.accessoriesforbeauty.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Zuzi :) tú som ešte nemala, ale možno vyskúšam :)

      Odstrániť
  3. Já jsem zrovna nedávno viděla na jendom blogu, že se tahle micelárka dá nově najít v drogerích a moc mě zaujala, takže děkuju za tento článek, přesvědčil mě, že si ji koupím :)

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, budu ráda, když se zúčastníš :)
    Giveaway

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za pozvanie...určite nebudeš kúpu ľutovať :) hlavne tú vôňu si zamiluješ určite :)

      Odstrániť
  4. Čakala som, že tie zložky budú rovnomerne rozdelené. Vôbec by mi to nevadilo, lebo sa veľakrát odličujem práve nejakým olejom. Ale aj tak rozmýšľam o jej kúpe :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja som to čakala, a tiež by mi to nevadilo :) ale uvidím ako sa bude z nej časom míňať, a či potom možno nakoniec neostane len tá čistá časť...

      Odstrániť
  5. Túto vodičku som si v obchode ešte nejak nevšimla, no vyzerá naozaj veľmi zaujímavo. Určite sa po nej pozriem.

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Veronika ! ♥ Práve som pár dní dozadu rozmýšľala čo sa stalo s tvojím blogom. Ďakujem za sledovanie, inak by som nezistila, že si sa vrátila. Samozrejme hneď sa pridávam k pravidelným čitateľom :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeeej to je aké milé :))) aj ja ďakujem, veľmi veľmi :) :*

      Odstrániť
  7. Viem že tento koment je úplne od veci ale máš veľmi pekne upravené nechty :)

    www.simonazacko.com

    OdpovedaťOdstrániť