nedeľa, 24. apríla 2016

Dymovo-sivé líčenie na bežnejší spôsob

Ahojte :)


 A je tu moje prvé líčenie na tomto blogu ! :)
Najskôr som premýšľala o jarnom jemnom líčení, avšak ako som začala, zviedlo ma to skôr do tmavších farieb (asi preto, že je vonku dnes skôr zamračené počasie ako jarné...). Tak som sa rozhodla pre dymové líčenie s linkou, ktoré som ale dotieňovala bledším tieňom na zjemnenie a rozžiarenie oka. Na pery som potom použila už iba nude farbu, aby bol tento make-up vhodnejší aj na bežné dni. :) Aj keď sa priznám, že po nafotení fotiek som sa išla odlíčiť, pretože takýto silnejší make-up som vonku dlho nemala. :) Aj keď ma to vždy tak mrzí, koľko s tým bolo práce, a za pár minút to je preč...Ešte že existujú fotky, ktoré všetko zvečnia :)


 Použité produkty: 
tvár: Catrice All Matt plus make-up 030 warm beige, Maybelline Affinitone korektor 03 sand, Catrice Sun Glow matt bronzer 030 medium bronze, Catrice All Matt plus púder 030 warm beige

oči: paletky očných tieňov Catrice Absolute Matt 010 Eyes Wide Matt a Absolute Nude 010 All Nude, Miss Sporty tekutá čierna očná linka Studio Lash, Essence čierna ceruzka na oči 01 black, L´oréal Miss Manga maskara black, Essence eyebrow stylist set na obočie 

pery: Essence ceruzka na pery 05 soft berry, Astor Lipcolor butter Matte 027 Elegent nude



Čo hovoríte na takéto líčenie ? :) Nosíte na bežný deň aj takto nalíčenú tvár, alebo je to podľa vás skôr príležitostné večerné líčenie? A ako sa vám páči? Budem sa tešiť na všetky vaše komentáre. :)

Ak sa vám môj blog páči, a ešte ho neodoberáte, budem rada, ak kliknete na odber blogu, dáte like na moju FB stránku, alebo ak budete sledovať môj Instagram. :) Všetky odkazy nájdete napravo na blogu, stačí len klik. :)


Majte ešte krásny víkend slečny ! :)


17 komentárov:

  1. Ja mám takéto líčenie rada. Podla mna je vhodné aj na bežný deň. A tebe pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. asi som si od neho veľmi odvykla za ten čas, čo som neblogovala,hihi :) ďakujem Zuzi :)

      Odstrániť
  2. Tak toto je veľmi pekné, určite sa nechám inšpirovať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne líčenie... veľmi šikovná a ešte, keď vidím, že si použila catrice paletky, teeda.. ja mám jednu z nich, ale mám pocit, že takmer nezanechajú žiadnu stopu aj s použitím podkladovej bázi. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti krásne :) takmer všetku kozmetiku mám z drogérie, a tieto paletky mám veľmi rada. neviem, kde môže byť problém :/ ja si pod ne dávam korektor..keď si ho dám pod oči,tak prejdem aj viečka, a vždy držia :) tak možno skús tak :)

      Odstrániť
  4. Vypadá to moc dobře! Na líčení stíny se mi nelíbí, že někdy vypadají spíš jako monokl, což v tomto případě není vůbec pravda, takže za mě super :)

    Piosek

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha,tak to máš pravdu :D s dymovým líčením je niekedy toto problém...som rada, že u mňa sa ti to páči :) ďakujem :)

      Odstrániť
  5. ach, keby som sa vedela líčiť ako ty :/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Veľmi pekné, jemné líčenie! :) Ďakujem za novú inšpiráciu :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. máš veľmi peknú farbu očí, takže predpokladám,že každé líčenie na tebe musí vyzerať super :))

    BeautyMuffin

    OdpovedaťOdstrániť